Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. spalio 7 d., sekmadienis

Paprikų salotos su tunu ir ypatingu padažu

Sekmadienis man nepatinka. Nes žinau, kad prasideda kita darbo savaitė ir vėl reikės spręsti įvairias problemas, derėtis, skaičiuoti, rašyti raštus ir t.t. ir t.t., kad toliau rutina nepaleis manęs iš savo rankų. O gal taip ir geriau? Įsistatai save į rėmus ir eini kaip tas jautis, bet viskas aišku ir jokių netikėtumu. Manau, kad gerai, kai stresai negadina gyvenimo tėkmės. O toje rutinoje yra ir nuostabių akimirkų. Kiekvieną sekmadienį pasigaminame šventinius pietus ir žiūrime TV, Erkiulį Puaro, tūkstantį kartų matytą, bet vis tiek nepakartojamai žavų. Taigi, su šia nuostabia gaida, paruošiu lengvus pietus, kad neapsunkę nuo maisto galėtume spręsti Agatos Kristi užduotas mįsles.
3 porcijoms Paprikų salotų su tunu, reikės:
2 raudonų paprikų
4 česnako skiltelių
2 valg.šaukštų raudono vyno acto
1 arb.šaukštelio balzaminio vyno acto 
4 valg.šaukštų ypač tyro alyvuogių aliejaus
1 arb.šaukštelio sūdytų kaparėlių
druskos, grūstų juodųjų pipirų
nedidelės saujos jaunų špinatų lapų
1 indelio tuno savose sultyse
Suvynioju paprikas į foliją ir prie kiekvienos dar priglaudžiu po dvi skilteles česnako su visa odele. Iškepu orkaitėje 180 laipsnių temperatūroje per 45 minutes. Dar karštas paprikas sudedu su česnakais ir sultimis į maišelį, užrišu ir palieku vėsti. Šioms atšalus ( aš gaminau kitą dieną) nulupu nuo paprikų odą ir gražiai iškloju ant lėkštės. Gaminu padažą.
Pirmiausia sutrinu česnakus, iškepusius kartu su paprika, kaparėlius aptraiškau. Supilu keptų paprikų skystį, raudonojo vyno ir balzaminį actą. Labai maišant lengva srovele lieju aliejų į padažą. Toliau maišydama suberiu druską, pipirus, Apšlakstau paprikas ir palieku 10 minučių pasimarinuoti. Plėšau špinatų lapelius, įdedu tuną iš dėžutės ir štai, prašau, lengvi pietūs:)
Iškepiau orkaitėje keletą batono riekelių, kas labai tiko lėkščių "laižymui". Labai labai skanu bei lengva ir neapsunkina pilvukų:)
Galima vietoj tuno naudoti ančiuvius, o vietoj špinatų rukolos salotas http://cocinarendez-vous.blogspot.com/2012/05/papriku-uzkandele.html. taip pikantiškiau, o su tunu bei špinatais švelniau. Kaip skaniau, oi nepasakysiu, nes jau laaaaabai skanu abu kartus buvo:)
Liaupsės padažui: švelniai pikantiškas, labai kvapnus, sultiningas, gausus. Labai tiko ir prie virto kumpio:)

21 komentaras:

  1. Atsinešu šiltos, naminės duonos ir atsisėdu prie šios lėkštės ♥ Nu liuks kaip skaniai atrodo!

    AtsakytiPanaikinti
  2. AČIŪ. Šilta naminė Tavo duona kaip tik vietoje:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai puikūs pietūs, tik man per lengvi sekmadieniui;-) Ypač Puaro žiūrint. Ach, kaip aš dievinu tą serialą, turiu daug dvd prisirašius. Tas Puaro toks estetas, bet ir gurmanas, tai norisi į jį žiūrint sočiai valgyti;-)))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kas dėl Puaro, tai mano pats pats mylimiausias serialas, o ypač sekmadienio popietei. Užsidedu kokią kaukę ant veido, po pietukų prigulu ant sofutės ir su didžiuliu pasimėgavimu skiriu laiką sau. Ir niekas nedrįskite manęs trukdyti:)) O kas Puoro virtuvės sugebėjimų...matei kaip jis estetiškai pateikė kiaulės kojas?:)))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mačiau, mačiau;-)))Man dar labai patinka, kad kai Puaro storėja, tai apkaltina kostiumų valytojus, lygintojus ir visus aplink, bet tik ne savo rajumą:-) Mane jis nuo kompleksų išvadavo..

    AtsakytiPanaikinti
  6. Svarbu kaip jautiesi...mano visos draugės kūdos...o aš kaip Puoro, mėgstu skaniai pavalgyti. Bandžiau sportuoti...nepavyko, bandžiau nevalgyti...nesugebu susilaikyti, beliko įsimylėti...bet vėl yra problemytė, turiu nuostabų vyrą:)Taip ir gyvenu su savo antsvoriu:))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šioj vietoj negaliu neįsiterpti, kaip gerai čia pasakyta :0)

      Panaikinti
  7. Aš visą laiką tokią kūda buvau, o dabar svoris auga kaip ant mielių. Man sportuot irgi neišeina, dietos laikytis irgi. Net ne valios trūkumas, o visokie giluminiai psichologiniai dalykai, kurie trūkdo. Tai ir aš nusprendžiau su antsvoriu gyvent;-)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Aš save vis karts nuo karto kokia dieta ar sportu pakankinu, bet kuo toliau tuo labiau susiduriu su savo bejėgiškumu ir savęs nuvertinimu, kad "neturiu valios, esu beviltiška, netobula ir t.t.", o svarbiausia, kad aš supratau, jog galiu kvatoti, šypsotis, džiaugtis, gaminti ir valgyti nerealų maistą, gurkšnoti savo mėgiamą vyną ir visai neskaičiuoti kalorijų:))

    AtsakytiPanaikinti
  9. Oi, Odeta, man rodos, kad mums reikia kada susitikt papliurpt "about life" prie vyno;-)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Būtinai. mano el.p. odetajok@gmail.com Lietuvoje būsiu dar dvi savaites, tad mielai galim susirašyti tiesiogiai ir susibėgti:) Man būtų labai malonu:)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Pritariu, nors ir paprasta, bet baisiai skanu :) Sekmadieniais, ypač rudenį ir žiemą, po sočių ir vėlyvų šeštadienio pietų, ir mes bent jau stengiamės valgyti "lengvai" :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būtent, kartais, o gal ir dažnai pietūs užsitęsia iki naktipiečių:))

      Panaikinti
  12. Oij kaip cia skanu! Niaam, net seiles nuryjau :))) Irgi "mano patiekalas", labai tokias salotytes megstu! Ir darbo dienos vakarienei manau puikiai tiks :)
    O del svorio....jetus, moteris ir svoris, niekad nesibaigianti tema :))) Ir tas pats pazistama: sportas - ne draugas, dieta - zlugdo vien zodis... Bet zinai, svarbiausia yra tai, ka ir sakei - kad vyras myli ir nemato, cia svarbiausia. Gi ne su kg skaiciumi gyvena :) Pas mane tas pats. Tad kai neliko paciai streso del svorio ir tiesiog megaujuosi maistu, tie kg matyt nebeturi azarto taip augti pas mane :)))
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Va, būtent esi visiškai teisi, kai nustojau stresuoti dėl svorio, jis ir nebeauga. Nekrenta lygiai taip pat, bet nebesuku galvos. Nebenoriu stresuoti dėl nieko...o tik džiaugtis ir mėgautis:))

      Panaikinti
  13. Ankščiau sakydavau, kad geriau nevalgysiu, negu sportuosiu, bet kaip visada prisišnekėjau.....dirbu fizinį darbą, bet užtai dietom nereikia kamuotis...prisilakstau ir sunkumų prisikilnoju ;)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Nors vienas žmogus nesikauna su antsvoriu:)))) Kokia Tu nemoteriška, nors dėl vaizda padejuotum:))(juokauju)
    O jeigu rimtai, tai nežinau kas geriau skaudantis ir pavargęs kūnas ar sprogstanti galva nuo įtampos? Ir kaip Tu po tiek sunkaus darbo dar virtuvėje sukiesi, knygas rašai, parodose dalyvauji...aš jau leisgyvė lovoje gulėčiau.

    AtsakytiPanaikinti
  15. Užkandėlė lb gera - gaminsiu! :)

    Aš manau visi maisto blogeriai kenčia mažiau ar daugiau dėl svorio. Man tai labiausiai nervinantis dalykas, niekam tas gyvatė nekrenta, nors ir sportuoju.. Na žinau žinau, kad maistą reikia dar derinti, bet taip nesinori savęs riboti, tad kiekvieną kartą sau pasakai: na tik truputį, žiek, jau antrą kartoji :DDDD
    Kai gryžau po Italijos (atostogų), pridygau tiek, kiek buvau metęs metus laiko. Vargelis.. Iš ne vilties ant proteinų ir spotto prrėjau, brt laimingas dėl to nesu.

    P.S.: jau taip vėlu, o pilvas pyksta ant manęs, pamatęs šią užkandėlę :/

    AtsakytiPanaikinti
  16. Gaminti skaniai valgyti ir nevalgyti!!!!!! Na jau ne!!!
    nežinau kodėl, bet grįždama iš Ispanijos ar Prancūzijos papildomų kg neatsivežu, o visi čia gimtinėje mane pasiveja:))
    Šaunuolis, kad sportuoji...man tai juodas darbas ir kančia...kiek gi galima save bausti?:))

    AtsakytiPanaikinti
  17. visada buvau tokios nuomones, kad jei NENORI kazko atsisakyti, tai IR NEREIKIA! Nes nera nieko blogiau nei zmogus issizadejes to, kas jam teikia malonuma. nera nieko zaviau uz savimi pasitikinti, laiminga ir spindinti zmogu, kad ir kiek jis svertu!!! todel mielieji ir mielosios, valgykite, rasykite, gaminkite, mylekite, sportuokite, keliaukite - jei tai JUMS teikia malonuma neribokite saves ir dziaukites tomis stebuklingomis akimirkomis...nes isorinis grozis niekuomet neatstos to vidinio zavesio ir laimes, kuria spinduoliuoti gali, tik vidine pilnatve jauciantis zmogus!
    p.s. siandien pat pasigaminsiu sia stebuklingai gardziai atrodancia uzkandele!

    AtsakytiPanaikinti
  18. Egle, taip nuostabiai ir įkvepiančiai parašei. O ši užkandėlė tikrai labaai skani, nuoširdžiai rekomenduoju:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu