Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. spalio 17 d., trečiadienis

Netikra Lazanija su tikrais lakštiniais

Nepasakyčiau, kad esu makaronų ar kitų miltinių patiekalų gerbėja. Daržovės, žuvis su jūros gėrybėmis kitas reikalas. Juokas suėmė prisiminus kaip Odeta "isteriškai" užsinorėjo mėsos. Taip, didžiulio didžiuliausio mėsos kepsnio. Išsivaizduokite, tokio sultingo, jautienos, dar geriau, kad būtų keptas ant grotelių, marinuotas, su kokiu pikantišku padažiuku....skanu? Man jau dabar berašant seilės vėl tįsta. Vėl noriu mėsos, bet dabar ne apie tai. Pasakoju toliau: pasigiriu vyrui, kad einu iš proto kaip noriu mėsos ir jis mane nusiveža į Molėtų plente esantį Armėnų ar Gruzinų, aš pastoviai pamirštu, restoraną, kad patenkintų mano norą sultingai, marinuotai mėsai....o aš ką? Išsirenku karpio šašlyką ir čepsėdama valgau ir kaifuoju, kaip tai nuostabiai skanu. Ten dar dievinu keptas daržoves, nerealu.
Visai aš čia į lankas nuklydau...apie makaronus aš čia šiandien rašau. Nusipirkusi Buon Giorno krautuvėlėje kietagrūdžių miltų 1kg, nusprendžiu padovanoti šeimai šventę. Pagaminsiu lazaniją, gal ir ne visai tradicinę, be Bešamelio padažo, pikantiškai.
Lazanijos lakštams naudojau:
1kg miltus 00 tipo
10 kiaušinių
2 valg.šaukštų aliejaus
žiupsnelį druskos

Gaminau makaronų tešlą su KithenAid-u (gimtadienio dovana). Pirmiausia supilu kiaušinius, miltus išmaišau su druska. Lėtai maišo plaktuvas, o aš dar lėčiau beriu miltus. Įpusėjus, supilu alieju ir toliau beriu miltus. Kai plaktuvui pasidaro sunku, pakeičiu į kablį ir maišau dar 7 minutes. Tešla pasidaro vienalytė. Supakuoju į plėvelę ir padedu valandai į šaldytuvą.
Kadangi iš 1kg miltų gavosi daug tešlos. Iš dalies jos pagaminus makaronus ir susidžiovinu http://cocinarendez-vous.blogspot.com/2012/07/triusienos-ragu-su-naminiais-makaronais.html, o iš dalies lazanijos lakštus.
Lazanijos tarpsluoksniams naudojau:
Lazanijos lakštus 3x2 =6vnt
300g maltos jautienos
1/2 nedidelės cukinijos
1 svogūną
2 nedideles morkas
1 raudoną papriką
1 čili pipirą su sėklomis
1 skardinę virtų luptų pomidorų
100g Džiugo sūrio
Svogūną ir papriką supjaustau nedideliais kubeliais. Morkas sutarkuoju, čili sukapoju smulkiai. Į Apkeptus svogūnus sudedu morkas, poto papriką su čili. Lengvai patroškinu, apie 10min. keptuvėje, atvėsinu.
Kepimo indo dugną patepu aliejumi, pakloju 2 lakštus, ant viršaus suberiu maltą jautieną, pabarstau druska ir maltais juodaisiais pipirais. Ant višaus burokine tarka užtarkuoju cukiniją.
Kloju antrą sluoksnį lakštų, suberiu likuti maltos jautienos (apie 100g), supilu daržovių troškinį.
Kloju trečia lazanijos lakštų sluoksnį. Užpilu pomidorus, prieš tai juos bet kaip susmulkinusi. Užtarkuoju sūrį ir pašaunu į įkaitintą iki 180 laipsnių orkaitę. Kepu 40minučių.
Kaip ten viskas gražiai vyko:) Burbuliavo, sluoksnių sultys maišėsi vienos su kitomis. Ir visai nereikia nei pieno nei grietinėlės. Viskas puikiausiai drėgna, kvapnu ir sultinga.
Jaučiausi, kaip medalį gavusi. Kartais ir mama pataiko pagaminti skaniai vaikui pavalgyti!!!

13 komentarų:

  1. Tingiu dirbti siandien kaip niekad (niekam nesakysiu!) :)) Tai ir narsau po foodblogius :D Ir cia seiletekis :D Turejo but labai skanu! Man dar skani grybu lazanija vien, o vasara su baravykais jei dar.... Niam. Ai, pas mus irgi pastos nemegsta vyras, as irgi nelabai, bet ravioli ir koldunai kazkodel vyro labai i trasa eina :)))) Tai po paskutinio "rankinio" ju terliojimo supratau, kad ir man makaronu masineles reikia...
    P.S. Su mesa prajuokinai :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gal šiandien kalčiausias oras. Aš irgi tingiu dirbti, tik plepėti ir naršyti interneto platybėse tesugebu:)
    Prisišaldžiau baravykų visą šaldiklio stalčių, bus ir tokia lazanija ar makaronai:) Bet reikia pertrauką padaryti, o tai perdozuosiu (tada jau ilgam)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O tai gal tave su gimtadieniu reikia sveikinti?
    Dovana gera! Mano ši dovana dirba kasdien ir nepaveda :) Ko gero geriausia kada gauta. Linkiu tau to paties :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Neee...aš gimusi gegužės pabaigoje. Bet visada ja labai džiaugiuosi....taip taip ji tokia ištikima:)))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš irgi prisijungiu prie tinginių būrelio šiandien. Nieko darbe nedariau, tik praktikantą "prižiūrėjau".
    Vakar kėliausi prieš 6 val ryte ir kepiau svogūnų pyragą Boso dienos proga ir tysiau į darbą tiesiai iš orkaitės dar karštą. Tai jau antrą dieną labai savim didžiuojuosi;-) Ir jau antra diena niekaip šviežiai raugtų kopūstų neatsivalgau;-)))
    Odeta, aš irgi ten važiuoju šašlykėlių pavalgyt ir visad ten per daug maisto užsisakau, nes kai atrodo, kad jau valgysiu, tai valgysiu.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš šiandien į darbą eidama pagalvojau, kad norėčiau kaip meška žiemai užmigt. Prabusčiau pavasarį, tokia išsimiegojusi, pailsėjusi, sukūdusi;-)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dovile,
      Man seilės tik kaupiasi, kai pagalvoju apie raugintus kopūstus. Kaip aš juos mėgstu, man nieko nereikia, atsisėdu ir lapnoju:)))
      O apie užmigimą irgi nebloga idėja. Tik meškos nekūdos kažkodėl?:))))

      Panaikinti
    2. Taip, meškos nekūdos. O jos ne nėščios žiemą būna?;-)

      Panaikinti
    3. Geras!!!!:)))) Čia jau biologai gal gali paaiškinti?

      Panaikinti
    4. Žinai, dabar Vikipedijoj paskaičiau, kad jos pagimdo žiemos miego metu;-) Nelabai supratau, ar jos tuo metu sąmoningos būna ar sapnuoja;-)

      Panaikinti
  7. nuostabus receptas. gaminsiu dar karteli. jau dabar svajoju apie kita karta :D :))) aciu :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Aciu jums, kad patiko, pabandete.visada laukiu komentaru, net nesvarbu ar visada jie teigiami. Kartai ir nepavyksta. Aisku tokiais atvejais stengiuosiu nerasyti, bet buna visko.

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu