Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. spalio 1 d., pirmadienis

Lapin au vin (Triušis raudoname vyne)

Tikriausiai mes visi žinome Coq au vin. Tai klasikinis prancūziškas patiekalas, kurį nors kartą vienur ar kitus esame ragavę, o gal ir patys pasigaminę ir su šeima ar draugais suvalgę. Mes gaminame gaidį (vištą) ar triušį raudoname vyne labai dažnai, bet labai greitai suvalgome, kad nebespėju nufotografuoti. Šį kartą visus sutabdžiau nuo valgymo, kol neįvyko fotosesija.
Patiekalui reikės:
triušienos, sukapotos norimo dydžio gabalėliais
aliejaus kepimui
1 svogūno
4 skiltelių česnako
3 šalotų
1/2 litro ar truputi daugiau (priklausomai nuo paukščio dydžio) raudono vyno, tipo Pinot Noir
100 ml sultinio (naudojau naminės vištienos)
čiobrelių, raudonėlio, prieskoninės žolės
2 morkų
1 arb. šaukštelio garstyčių grūdelių

Pagal autentišką receptą reikėtų dar naudoti:
miltų (padažo sutirštinimui)
grybų ( g.b. pievagrybiai)
gyvulinių riebalų (nevartoju visiškai, nors kiti patiekalai primygtinai reikalauja)
rūkytos šoninės ( aš su kiauliena nelabai draugauju)
perlinių svogūnėlių ( tiesiog jų nė karto, apart konservuotų, nemačiau pirkti)
Apkepu triušienos gabaliukus aliejuje, išimu. Tuose pačiuose riebaluose apkepu smulkiai sukapotus svogūnus. Sugrąžinu triušieną ir suberiu susmulkintus šalotus, česnakus, supilu vyną, sultinį ir palieku orkaitėje trokšti (ketiniame puode) 1 valandą 160 laipsnių teperatūroje. Sudedu prieskonines žoles, garstyčias, morkas, druską, pipirus ir toliau troškinu 1 valandą toje pačioje temperatūroje.
Papuošiu petražolės lapeliu ir valgome valgome valgome ir be galo be krašto mėgaudamiesi valgome. Man šis patiekalas yra tobuliausias ir skaniausias iki kada nors gamintų triušienos patiekalų.
Minkštutė, kvapni, tirpstanti burnoje mėsytė...ar galima dar pasvajoti apie ką nors...prie stalo? Gal taurės vyno...:)
Nerealiai, labai rekomenduoju visiems pasigaminti ne tik Co au vin, bet ir Lapin au vin. Ech ta prancūziška tobulybė:))


 

8 komentarai:

  1. Oooo, taip! Pas mus irgi coq au vin dažnai būna, triušis irgi vyne puikiai kliuksi :) Man dar labai patinkantis yra triušis aluje, pagal Oliverį. Irgi pirštukus apsilaižome, lėkštes išdažome su duonele ir skaniai vyneliu užpilame... Niamu niam atrodo nuotraukos :)
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vynelis tiesiog privalomas. Prie bet kokio triušio ir netriušio vynas tinka tobulai:) Dabar esu pasimaišiusi dėl balto vyno Naujosios Zelandijos, Italijos šiaurės, Prancūziškų nuo Atlanto regionų:)

      Panaikinti
    2. O vat aš Naujųjų žemynų vynus vis dar pratinuosi. Su Australijos sunkiausiai sekasi susipažinti, kažkas man ten nepatinka. Nors ir mėgstu stipresnius vynus. O nuo Europinės klasikos nenulipu - šiuo metu Chablis mane valdo :)))

      Panaikinti
    3. Ne ne man Čilės, Argentinos irgi nesiūlyti;) O su Chabliu tai žinau, kad niekada neapsiriksiu. Nerealus. Gal kiek brangokas bent jau LT, nors nuodėmės tikrai vertas. Ko nemėgstu, tai Chardonay, man jis per tirštas. Tačiau, tai kiekvienas renkasi pagal savo skonį.

      Panaikinti
  2. Lapin - jau galvojau, bus lapinas vyne :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vava ir aš kartą taip pasimoviau...kai restorane Prancūzijoje pabandžiau egzotikos užsisakyti:))) Nors ir Lapinas, bet skonis nenuvylė:)

      Panaikinti
  3. Lyg tyčia vėl gaminau triušį vyne :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mindaugai, man tai puikiausias ir greičiausias derinys.

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu