Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. spalio 9 d., antradienis

Kalmarai Sorrento restorano stiliumi

Nuoširdžiai gaila, kad nustojo gyvuoti restoranas "Sorrento". Tiek daug sentimentų išlikę. Tai ir trečiosios mūsų firmos Kalėdos, tai draugų vestuvės, tai mūsų dviejų su vyrų romantiškos vakarienės, ar trijų šeimyniniai pietūs. Visi rasdavome kuo nudžiuginti savo pilvukus. Taigi, kaip ir viskas, sukasi ratu. Nebeliko Sorrento, nebeliko mano mėgiamo kalmarų žiedų patiekalo. Kas beliko? O gi sukurpti ką nors pačiai, tikrai žinau, kad nelabai toks, bet labai panašus kalmarų žiedų patiekaliukas, o jam reikės:
1 kalmaro (naudojau valytą, šaldytą)
nedidelės saujos krevečių ( Kiek pamenu, jų irgi nebūdavo Sorrento recepte)
Midijų ( bet aš jų neturėjau, tai ir nedėjau)
1 svogūno vidutiniško dydžio
1 nedidelės saldžiosios paprikos (raudonos)
1 česnako skiltelės
1 petražolės šakelės (Sorrente būdavo bazilikas, o aš jo tiesiog neturėjau)
1 pomidorų kapotų konservuotų
70 g balto sauso vyno
druskos, cukraus, maltų juodųjų pipirų
1 nedidelio čili pipiro su sėklomis ( Sorrento visada būdavo švelnus)
šlakelio aliejaus
 Sukapoju svogūną smulkiai, papriką stambiai, čili vėl smulkiai, česnaką juostelėmis, o kalmarą žiedais. Įkaitinu alieju, suberiu svogūnus su paprikomis ir kepu kol suminkštėja. Dedu čili, pamaišau. Po keleto minučių dedu kalmaro žiedus, krevetes. Apkepu 2 minutes. Suberiu česnakus, po 1 minutės supilu konservuotus smulkintus pomidorus, vyną, kapotas petražoles, prieskonius. Užvirus, troškinu 5 minutes.
Labai tiktų kartu patroškinti trupintų džiuvesėlių, dėl sutirštinimo. Kadangi, stengiuosi derinti produktus, tikslingai džiuvesėlių nededu, nors žinau, kad labai tiktų.
Gaila to paprasto, su tikra pica, šeimyniškai jaukaus, ne super puper rafinuoto ir labai itališkai lietuviško restorano, kur su visa šeima jausdavomės kaip namie:)
Patiekalas? Fantastiškas, kas mėgsta kalmarus ir pomidorus. O kas valgo batoną ar ciabatą, ji čia būtų tikusi nerealiai:)

19 komentarų:

  1. Kaip skanu! As irgi juos valgydavau Sorrente :) Ir labai gaila del to restorano :/ Budavo ir musu smagi vieta pasisedejimams. Dabar St. Valentino tapo daznesne vieta.
    O namuose dar megstu daryti kalmaru ir kitu juros "bjaurybiu" troskinuka tiesiog pomidoru & vyno padaze. Su prancuzisku batonu - man dievu maistas tiesiog :)))
    Skaitytoja

    AtsakytiPanaikinti
  2. O mes dabar blaškomės, buvome pamėgę Balzaką, bet šis kažkur nusivažiavo. Dar mėgstame Bunte Gans, St.Valentino, bet nerandu kur skaniai jūros gėrybes ruoštu. Galvojau Oželio restoranai sublizgės, bet ir šie sugebėjo jūros gėrybėmis nuvilti. Klaipėdoje, tai Skandalas man tobuliausias, bent jau paskutinius 10 metų. Gal žinai kokią slaptą vietelę, kur būtų galima skaniai "bjaurybių" pasmaguriauti:)
    O gal reikia savo jūros gėrybių užkandinę atsidaryti, ot pavalgytume:)))

    AtsakytiPanaikinti
  3. O, geras, tas pacias vietas taip ir vertinam :)) Nors Balzaka as vis dar megstu... Man toks jausmas, kad ten "bangom" maistas. Dar vis neatimu sanso :) Bunte Gans porciju neiveikiu net :D Renie nebekazka man. Vat butent bjaurybiu ir sunku rasti skaniu :( Siaip dar Marcus co smagu buna. Is Zuvines tikejausi nepalyginamai geriau.... O kas Vilniuje kazkas butu wow wow niekad nepaliksiu - nera, bent jau man :( Taip ir sukam ratus vis :) O Skandalas tiiiikrai taip! Tik kad man tingisi i kita LT gala vazineti daznai :))
    O del restoranelio visai nereali mintis manau! :)) Tik vel, pagrindine beda - sviezi ingridientai zuviniu ir bjrauiniu, o su jais jau nebekazka...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Renie man irgi nieko gero. O Marcus, man tokio ir norėtųsi. Zuvinė, tai kosmaras is didziosios raides. Niekada neisiu. Aptarnavimas baisus, kai paprasiau "ar galite mus aptarnauti" mane vulgaria išvadino...net vyras amo neteko, o jis pas mane laaaabai kultūringas. Daviau sau pažadą, ten kojos nekelti. Aš Skandalą aplankau visada, na beveik visada būdama Klaipėdoje.
    Pažiūrėk, Maxima ir ta vežti pradėjo gėrybes, o tiekėjų rasti galima. Dabar manau, tik norėk.Bet apie tai jau neviešai:)))))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oho, Zuvine isvis "pavare" o_O Nu nieko sau. Kaip matau musu skoniai ir paieskos del smagesniu "valgyklu" sutampa :)
      O del MAximos as irgi pastebejau, zuvu turgus maloniai nustebino :))) Tik zinai, kai pasiziurejau i austres, kokiu turejo, kiek graudoka pasidare del ju dydzio - nu jau tooookios... Bet cia ne Vidurzemio juro kokia aplink pas mus, tai gal per daug noreti irgi nereikia :)
      Hmm o restoranelis tai mano su vyru irgi viena is svajoniu :)) sakom atsidarytume, sau patys ten suktumemes, toks butu jaukus jaukus, iskirtinai geros kokybes maistas ir toks mielas... chi chi, net nusisypsojau :) Viena diena....manau :)

      Panaikinti
    2. Tik kažkaip paskutiniu metu retokai besilankome. Tai Prancūzijoje prisirestoranaujame, tai dar kur nors. Kaip pasiilgstame naminio maisto, net graudu:))))
      Austrės, dievinu Nr.3 arba Nr.4 Kai būsite Paryžiuje, būtinai užsukite ( a gal jau ir buvote) į Austrių barą. Nerealios jūrų gėrybės, žuvis ir šiaip tikrai aukštas lygis. http://www.lebarahuitres.com/fr/index.php
      Nebuvau aš tame turguje, nors labai reklamuoja per visur.Aš ištikima "Katino dienos" šiandien jie turi laukinės lašišos...ne iš fermos:)))Krevečių, kartais pas juos užsisakau midijų (būna gerosios, mėlynosios). Man rodos Tu visai teisi, čia ne Viduržemio jūros pakrantė:)) O motulė Maxima:))
      Italijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje nuostabiausi šeimyniniai restoranėliai. Be pompastikos, bet su nerealiu maistu.

      Panaikinti
    3. Issisaugojau Austriu bara, jame nesu buvusi tai prie progos uzsuksiu sikart kai vaziuosim. Aciu!
      Dabar prisiminiau, kad St. Germain dar labai pamegus buvau vienu metu, reikes vel ten uzsukt, paziureti ar dar viskas gerai :)
      Del "Katino dienu" - kaip man gaila, kad jie kur nors ne senamiesty! Vis pasvajoju, kad visos tokios aprduotuveles labiau susikoncentruotu vienoje vietoje, o bet taciau viska suprantu. Reikia suriu - i viena parduotuvyte, pastos - i kita, prieskoniu dar kitoj, ir taip lakstau po megstamas, nes va dar anoj to nebuvau isbandziusi, sitoj to, o viskas idomu... Tai "Katino dienos" daznai man lieka "nepakeliui" arba po darbo valandu :( Reikes bandyt savaitgalio rytais ten belstis dazniau :)
      O apie Pietu saliu restranelius, turgelius - as isvis tyliu... Ten net jei negrazus, neisvaizdus restoraniukas, maistas tiesiog - dieviskas! Na kodel pas mus taip nera? Netikiu, kad nerandu, tiesiog nera... Ir pasidariau isvadas, kad LT taip ir nebus, bent artimu metu, nes Pietuose apskritai kitokia maisto kultura, ko pas mus net nera... Oij, komentarai virsta diskusijomis :))) Regis prirasyciau romano ilgio komentarus :D

      Panaikinti
    4. Mes irgi ST.Germain mėgome, bet paskui užmetėme, norisi kažką naują surasti. Mūsų draugai įkūrė Studio9, esantis Gedimino 9, bet įėjimas arčiau vyriausybės (neatsimenu tos gatvės pavadinimo). Kai norim mėsos, nebloga vyno korta, o vasarą erdvus kiemelis. Bent jau kiek esame valgę, pasirodė neblogai:)
      Paskutiniu metu retokai kur beišeiname. Aplekiu parduotuvėles, prisiperku delikatesų ir sėdime namie, puotaujame:)) Bon giorno krautuvėlėje atradau nerealų šviežią sūrį, kaip mocarella, bet šiek tiek kitos (pamiršau pavadinimą), nerealus.
      Buvau Kalvarijų turguje penktadienį, tema pokalbiui nereali, deja ne su nuošidžiu džiugesiu:)

      Panaikinti
    5. Pasakok, pasakok apie tą turgų;-) Mano vyras iš ten sykį tokios pašvinkusios žuvies parsinešė, kad fui.
      Mes irgi puotavom namuose savaitgalį. Ačiū, Odeta, už foie gras. Tėvai buvo atvažaviavę, tai pasigurmaninom prancūziška tema. Labai tinkančio vyno pavyko nusipirkt. O ryte tėvams tuos "stebuklingus" kiaušinius viriau;-) Ką tik tėvai išvažiavo, vyrą su dukra į operhauzą išgrūdau, reik namus kuopt, o tai atrodo kaip mogolų-totorių ordos praėjusios.

      Panaikinti
    6. Dovile, džiaugiuosi, kad patiko.

      Panaikinti
    7. Zinau, Odeta, Studio9, nueinam ten retkarciais. Labiausiai man patinka velyvi pusryciai, o mano vyras burgerius "kapoja" :D ta vieta smagi (y)
      Del turgaus - gal ir as nepradesiu.... Dar Hales turgu lankydavom, bandem "atsirinkti" teisingus pardavejus, bet musu kantrybe matyt per trumpa tam...
      Ai, as zinok irgi pastebejau,kad paskutiniu metu abu pritingim vakarienes gaminti, tai isipilam vyno, prisipjaustom suriu, crostiniu pasidarom max, vyt. kumpiu, pranc. batono ir buna nuostabiai nuostabu :)) Ai, beje, Uzupio krautuveje prie Ausros vartu sia savaite suriu savaite kaip tik ;) Begsiu ir pranesu :))
      Skaitytoja

      Panaikinti
    8. Aš irgi pasiautėju Užupio krautuvėlėje, tik dažniausiai Užupyje. O dabar krasutausi iš "prroto" dėl Buratta sūrio. Jo būna pirkti Buon Giorno krautuvėlėje, Vokiečių g. Kadangi buvau pamiršusi pavadinimą, tai paskambinau dabar jiems, mielai priminė pavadinimą:) Pažadėjo, kad sūrio bus arba šiandien arba rytoj. Man jis toks nerealus....paprasčiausiai su pomidorais ar avokadu, aš tai jį tiesiog skaniausiu aliejumi pašlakstau arba vieną galiu šaukšteliu laužyti ir valgyti...vynas privalomas:)))
      O apie turgu net nenoriu rašyti, kažkaip apetitas sugenda. O gal mes čia tipo "išmandrėję"?
      Rytoj su kolega eisiu į miestą. Liepė išsirinkti vakarienės vietą? KUR???

      Panaikinti
    9. Zinau Buratta! Yummy! Aciu kad priminei, gal i ta pacia Vokieciu g krautuvele ir nuleksiu ;) IR de turgu - nope, manau tiesiog nrim kokybes. Ir tas nera blogai. Paskutinis mano ejimas ten buvo, kai nuejau avieciu pirkti pyragui, bobulyte isiule taip graziai. Ir ka - kita diena visos buvo supelijusios, tik ant vrisaus uzdeta grazus sluoksnis. Kaip pasiutau! Nu negi negalima neapgaudineti??? Tai jau geriau atsirpasant is prekybcentriu paimu, nors tokiu "bajeriu" nebuna... :((
      O del vakaro - eikit i koki Markusa, ten bent jau visada gerai ir skanu buna,manau :) Jei pasivyninti - La Cave visai smagu. Ziurint kokio tipo vietos norisi :)

      Panaikinti
    10. Vava ir aš taip užsiroviau su turgumi. Man jautiena kitą dieną pasmirdo. Išmečiau.
      Markusas man nerealus. Bet vis norisi kažką naują išbandyti. Bet geriau nesigadinti vakaro ir nemesti kelio dėl takelio. O kur La Cave...tikriausiai nesu buvusi?

      Panaikinti
    11. La Cave yra priesais Gedimino 9, ten pat kur Omnio salonas isikures. Vitrinose vyno statines sustatytos, man jauku ten pasedeti ir pachillinti :) Dar Zoe pasisedejimui man patinka, visai skanu,t ik gal gerimu daugiau noretusi. Bet, Odeta, cia priklauso nuo pobudzio, kokiam tikslui reikia. Na ir pagal nuotaika :) La Cave siulau isbandyti, bet gal geriau su vyru nueik pirma kada pachillinti? :) Nesinori vakaro netycia sugadint ar ne tai uzrekomenduot :))) O Markusas yra garantuotas variantas, jis niekada nepaves (na, bent iki siol manes niekada nepavede :) ). Dar prisiminiau Holy Mikos - tik jau kuris laikas nebuvau, nezinau ar niekas nesuprastejo ir pan. Metaxa'oj Pilie g pamenu paskutinis kartas buvo neskanus "pravalas". As rinkciaus tarp Markuso, Balzako ir St. Germain asmeniskai :) P.S. Markusas laimetu :D

      Panaikinti
    12. AAAA, visai apie jį pamiršau. Jūratė vadovauja šiai vyninei. Nerealu, ačiū, kad priminei, reikės užsukti. Pas juos galima užsisakyti austrių, normalių.
      O Holy Mikos nežinau visai. Bet rašydama dabar apie makaronus, taip užsinorėjau mėsos. Kad tik ir svajoju apie Markusą.

      Panaikinti
    13. As ka tik skaiciau ta komentara apie mesa ir zvengiau :D Man kartais, labai daznai tokie protrukiai buna, bet negaliu pakesti steiku ir dar zaliu.... Tai tada kertu vistiena :DDDD Vyras zvengia is manes del to :D Tai Markusas mesai labai tinkamas :D
      O del La Cave dziaugiuosi :) Man ten dar ir pusryciai laaabai patinka, neiveikiu as ju tu salotu niekaip niekad :))) Ir bais skanu :)

      Panaikinti
  5. Aš Žuvineje nebuvau, bet mano kolege jau taip aikciojo, jau taip aikciojo, kad ten saunu labai (na, bet mano ta kolege tai snobe be skonio, tai nelabai as ja patikejau;-).. Man tai restoranai taip bangom, kartais suzavi ilgam, paskui ziauriai nusivylia, po kiek laiko vel nauja sansa duodi. Kazkur gerai eiti tik dienos pietu, kazkur tobula vakare vyno isgert, kazkur iskilmingiau atsvesti. Pvz. mano vieni draugai tai per 3 kartus vaziuoja i Forta, Algirdo gatveje - ten ir pusryciauja, ir pietauja, ir vakarieniauja. Na, jie visai namuose nieko negamina, tai gal kasdieniskai ir gerai taip. O jus buvot The Room per pietu metu? ;-)))) Oi, boze boze, as buvau gal 3 kartus ir apie kiekviena apsilankyma po gera apsakyma parasyciau;-)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Nebuvau The Room. Tikriausiai naujas? O tai reiškia, kad labai geras ar labai blogas?:) Tarp kitko apie Fortą Algirdo g. nieko blogo negaliu pasakyti. Na kartais,nepavyksta jiems ten, bet sumoje, žinant, kad tai tinklinis restoranas, dar negaliu varyti dievo į medį. Man ten net Midijos skanios, tik dažniausiai pusę jų būna neatsidariusios, bet jie kompensuoja nuostolius pinigais arba porcijomis:)
    Aš Užkalnio Laukines žąsis paskaitinėju, tai kartais komentarai būna labai į vietą. Kartais nuomonės nesutampa, bet paskaitinėti visai įdomu.

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu