Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. spalio 2 d., antradienis

Crepes arba lietiniai su vištiena ir cukinijomis

Prancūzijoje šią vasarą buvo nežmoniški karščiai. Figos neužaugo norimai didelio dydžio. Žolė sužėlė ir nudžiūvo, o tuo pačiu ir sugulė anksčiau laiko. Žodžiu problemos ant problemų. Turi namus, turi problemas. Kartais pagalvoju, ar nebūtų paprasčiau gyventi nuomotuose namuose, atostogauti viešbučiuose? Taip...su daug kuo ir ginčijamės, kaip reikėtų gyventi, kuo reikėtų rūpintis, o gal visai atvirkščiai - nesirūpinti, bet tik kitų sukurtu gėriu naudotis?
Kadangi aš neturiu kantrybės ir sugebėjimų labai argumentuotai ginčytis, renkuosi taip, kaip man yra patogu, ko aš pati noriu. Gal, kai aš neišgalėsiu išlaikyti buto ar namo, aš jį parduosiu ir nusipirksiu mažesnį arba už tuos pinigus išsinuomosiu iki gyvenimo pabaigos gyvenamą plotą. Gal aš galiu sau leisti atostogauti Turkijoje 5+ viešbučiuose ar Paryžiuje apsigyventi Saint Germaine, o gal man tiesiog labai gera sugrįžti į namus, gal ir visai ne prabangius truputi pašiurusius, bet savo. Tebūnie net su nedidukėmis figomis, kurios dėl karščių neišaugo, bet tai mano namai.
O kaip sakoma: už visus malonumus reikia susimokėti. Todėl aš Lietuvoje labai daug dirbu, labai taupau, tam, kad galėčiau atostogauti taip, kaip aš noriu pati, netaupydama ir neskaičiuodama. Man tai laaaabai svarbu. Todėl nusipirkusi vištą, tikrą naminę, išverdu. Išvirtą sultinį užšaldau, kad galėčiau sriubas natūralias, ekologiškas virti, ir nereikėtų naudoti kubelių ar kitaip  mąstyti kaip greitai ir kokybiškai paruošti sriubą, kuri mūsų šeimoje yra vienas iš mėgiamiausių patiekalų.
Kadangi iš išvirtos vištos nieko gero nepasigaminsi, nes ji nei minkšta, nei estetiškai atrodanti ar skani. Ji visus savo syvus atidavė sultiniui. Todėl su blynais bus pats tas.
Crepes arba lietiniams blynams reikės:
2 nedidelių kiaušinių
100 ml pieno
vandens
druskos
1 arb.šaukštelio cukraus
grikių miltų
paprastų miltų pyragams
aliejaus įmaišui, kad nereikėtų pilti į keptuvę

Įdarui:
1 virtos natūralios, kiaušinius dedančios vištos
1 didelio svogūno
aliejaus svogūno kepimui
1 nedidelės cukinijos
čiobrelių

Padažui:
sviesto
Įmušu kiaušinius, suberiu druską ir cukrų. Viską gerai išplaku, suberiu iki tirštos masės miltus ( per pusę grikių ir paprastų miltų), tada pilu pieną, vandenį, kad masė taptų kaip riebios grietinėlės. Palieku pailsėti 15 min. Išsikepu blynus.
Tuo tarpu apkepu svogūną smulkiai sukapotą, mėsą sumalu, o cukinijas sutarkuotas burokine tarka sudedu į masę ir gerai išmaišau. Šeima nutarė, kad cukinija turi būti lupta, tai ji ir tapo lupta. Nors aš būčiau dėjusi su visa lupena.
Taigi, į iškeptus lietinius vynioju maltą paukštieną su cukinijomis ir svogūnais. Tada ant nedidelės ugnies dar kartą apkepu, bei pateikiu lėkštėje su sviestu, kuris puikiausiai išsilydo po blynais.
Niam niam kaip skanu, gal tai ir labai paprasta, bet nepaprastai skanu. O svarbiausia, kad tinka tiek vaikams, tiek vyrams:)))


19 komentarų:

  1. Chi chi, juokiuosi iš paskutinio sakinio - ir vyrams, ir vaikams :))) Pas mane dėkui D bent vienas vaikas dabar (t.y. vyras), bet tas paskutinis sakinys pažįstamas :))
    Dėl atostogų: mano supratimas toks pats, t.y. jei atostogos, tai tik tokios, kad gali sau leisti viską ir tikrai ilsėtis. Jei reiktų save labai riboti - būtų nervai, o ne atostogos. Geriau jau luktelti kiek ir vėl turėti "full" atostogas, kaip aš sakau.
    Net gal nerašysiu jau, kad blyneliai fantastiški, nes viskas man pas Tave labai skanu :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū už pagyras:)) Kol dar tik apie atostogas svajoju jų belaukdama, atsipalaiduoju kepdama ir virdama. Dabar medituoju pasidėjus "karviško" dydžio cukinijas ir nesumąstau ką su jomis padaryti.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš irgi tokių turėjau ir tebeturiu :) DArau įdarytas - tik supjaustai ziedais, išskobiu , tik palieku plona ale dugną; kepu keksus cukinijų - jie superiniai (ir mažiau kcal); į troškinius dedu; blyneliai su vištiena ir cukinija ar su feta ir cukinija; nesaldūs keksiukai cukinijų; griežinėlius/skilteles apvolioju permezane ir orkaitėj kepu (salotom); ai visur po truputuką :))) Sėkmės su jom ir lauksiu idėjų :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kaip gerai kartais pasidalinti problema;) Turiu fetos ir džiugo...rytoj skelbiu vegetarišką vakarienę. Ačiū už idėjas. O kodėl nerašai apie savo receptus? Tiek daug nuostabių įdėjų turi?:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Am... Matyt per daug "rimtai" į tai žiūriu :D O jei rimtai, senai noriu, o bet tačiau vis galvoju - o kokios foto bus? Ar gausis? Kas kaip ten turi sugulti? Ai, matyt turiu sau tą gerą spyrį pasidovanoti ir tiesiog pagaliau imti ir pradėti rašyti :) Todėl daug kur komentuodama ir pasirašau "Skaitytoja" :))))

      Panaikinti
    2. O aš žiūriu kaip į malonumą. Aš nesu profesionali nei virėja, nei fotografė. O su rašymu iš viso tragedija (tai lyg savotiškas komplekso nugalėjimas). AŠ dirbu darbą visiškai net nekvepentį maistu...man tai relaksacijos forma, hobis. O dar ir šeima patenkinta, ko daugiau ir benorėti.
      Būna labai linksma, kai vyras pafotografuoja ar dukra. Kai jie prisideda prie gaminimo ir aprašai...o jie gali pakomentuoti apie kokybę ar skonius. Visai smagu:) Jaigu ruošiesi iš to pragyventi, tai gal reikėtų kitaip mąstyti, o šiaip tai tiesiog smagus užsiėmimas. Linkiu įsispirti, vieną skaitytoją tikrai turėsi;)

      Panaikinti
    3. Oij, mano čia irgi tėra hobis :) Gyvenime irgi darbas nė kiek nesusijęs su gaminimu. Tai tokia net relaksacijos forma būna, kai po darbų reikia galvą pravėdinti ir nuraminti :) Ačiū už padrasinimą, aš irgi tai turėčiau tiesiog priimti kaip savo receptų talpyklą ir fun užsiėmimą, kaip ir vyras sako :) Na...www adresas jau rezervuotas, tai kaip ir vienas žingsnis į priekį :))

      Panaikinti
    4. Džiaugiuosi ir laukiu su didžiausiu nekantrumu:)

      Panaikinti
  5. Oi,Odeta, kaip man patinka tavo blog'as!!! Svarbiausia,kad jame "normalus" maistas, o ne vieni pyragai! Aciu,kad rasai,kad daliniesi savo receptais,savo idejomis.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Lina, ačiū už tokius gražius žodžius:) Būtinai rašysiu,nes kai patinka ir žmonėms, iš viso nebegaliu sustoti:))

    AtsakytiPanaikinti
  7. Man irgi patinka, kad čia rašoma apie normalų maistą normaliems žmonėms (kaip ir Nidos bloge), o ne vien pyragus demonstruoja kaip kad daugumo lietuviškų blogų.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Dovile, ačiū už gražius žodžius. Mes esame paprasti žmonės, bet laaaabai laaaabai mėgstantys skaniai pavalgyti, o aš po stresų darbuose atrandu nusiraminimą virtuvėje. Prisiskaitau knygų ir bandau savo išvesti...nepatikėsi, bet turiu 4 dideles lentynas vien kulinarinės literatūros. Patikėk, kokia užpuola "isterija" besiknaisiojimo knygose kai sugalvoju pagaminti tą ar kitą patiekalą. Tada trenkiu viską į šoną ir gaminu iš galvos:))

    AtsakytiPanaikinti
  9. Odeta, o ką tu tokio stresuoto dirbti? Na, jei čia ne valstybinė paslaptis. Nes, aš irgi labai stresuotą darbą dirbau, bet truputį pakeičiau darbo pobūdį vien dėl streso.

    AtsakytiPanaikinti
  10. Ne, ne paslaptis. Dirbu inžinerinių paslaugų kompanijoje, su infrastruktūriniais projektais ( tiltai, keliai, geležinkeliai, jūrų uostai) ilgą laiką direktoriavau, o dabar, pusę metų stengiuosi truputi mažinti darbo krūvį, keisti savo veiklos pobūdį. O Tu?

    AtsakytiPanaikinti
  11. Aš su finansais dirbau, nemažai laiko buvau finansų vadovė finansines paslaugas teikiančiose įmonėse ir buvau atsakinga ir už įmonės ir už klientų pinigus. Dar ta finansų krizė. Išlipau iš tos balos sausa, bet jau nebeliko nei jėgų, nei motyvacijos. Pakeičiau darbą į šiek tiek ramesnį ir dabar daugiau laiko skiriu kitiems dalykams: šeimai, kulinarijai, teatrui, buriavimui ir .t.t. ir vėl jaučiu augantį potencialą;-) Tai tiesiog bręstu naujiems iššūkiams.

    AtsakytiPanaikinti
  12. Kaip panašu. Skirtumas tik tas, kad aš nepakeičiau darbo, tik bandau pareigas pasižeminti, kad liktų naujoms mintims, idėjoms vietos subręsti. Mes su vienu draugu susilažinome, kiek laiko aš galėsiu ramiai gyventi...jis man davė metus. Bijau, kad baigiu su juo sutikti ir jau pradeda kažkur ten kirbėti visokios išdykusios mintys, planai, idėjos.

    AtsakytiPanaikinti
  13. Oi, man irgi. Aš pakeičiau darbą ir iš finansų perėjau į vidaus auditą ir jau taip 6 mėn. praėjo, bet ju pradeda kažkas viduje knibždėti. Tik dar savyje nenusprendžiu ko noriu, bet mielai dar vidaus audito srityje pasitobulinčiau, kartu jaučiu, kad dar kažko sudėtingiau norisi. Žiūrėsiu, kur mane tos pakeltos burės nuneš;-)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Ką palinkėti? Ogi, kad mus abi burės nuneštų teisinga linkme:))) Labai malonu sutikti bendraminčių:)

    AtsakytiPanaikinti
  15. Lietinius blynus arba crepe mūsų šeimyna labai mėgsta, tik norėjau paklausti, ką duoda grikių miltai..gal skonio paįvairinimui, nes visos kitos sudedamosios dalys tai tokios pat. Matai kokia aš gurmanė...cha cha cha...:))))

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu