Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. rugsėjo 30 d., sekmadienis

Triušis link Vietnamo arba su rytietiška gaida

Pasigirsiu: kartas nuo karto gaunu nusipirkti tikrai ekologiško triušio. Nusipirkusi pradedu siautėti interneto platybėse arba savo bibliotekoje. Visada apsilankau pas Mindaugą iš Bon Appetit, nes žinau, kad jis geriausių patiekalų iš triušienos gamintojas arba trečioje lentynoje, nes ten italištų patiekalų knygos, o kaip žinia, italai savotiškai "išprotėję" dėl šios mėsytės. Bet ne, aš juk ruošiuosi atostogoms Vietname, aš negaliu gaminti klasikinių patiekalų, man reikia kažko su rytietiškais motyvais. Todėl siūlau triušį link Vietnamo, taip, kaip aš moku:)
1/4 triušio, sukapoto nedideliais gabalėliais
1 svogūno
3 česnako skiltelių
4 kario lapelių
1 jaunos cukinijos
1 indelio kokoso pieno
1 čili pipiro (šviežio)
1cm imbiero šaknies
1/2 laimo sulčių
aliejaus (saulėgrąžų)
Triušieną sukapojų smulkiai, lyg kepčiau plovą. Apkepu ją aliejuje. Sudedu visus likusius smulkiai sukapotus ingredientus (svogūną, česnaką, imbierą, čili pipirą), kario lapelius. Apkepus ir ištroškus mėsytei, o tai truko apie 1val. , supilu kokoso pieną. Viską dar palieku troškintis 15 minučių.
Kai galima buvo dėti į lėkštes, subėriau į puodą supjaustytas cukinijas. Po poros minučių galima viską dėti į lėkštes.
Švelniai pikantiškas patiekaliukas su traškiomis cukinijomis. Mūsų šeimai labai patiko.

3 komentarai:

  1. Pas mane irgi šian triušis laukia savo eilės į puodą :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jeigu nesi bandžiusi triušio su kokoso pienu, tai būtinai pabandyk:)Arba dar vieną receptuką tuoj tuoj patalpinsiu...irgi maloniai nuteikė:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Esu esu!!! Labai didelis gėris, sutinku ;)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu