Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. rugsėjo 12 d., trečiadienis

Lašišos tempura su Thai stiliaus daržovėmis

Matyt senstu, prisiminimai pradeda kelti sentimentus. Štai, kad ir vakar smagus Laurie Anderson performansas "Dirtday" sugrąžino į studentiškus metus kai susėdę koridoriuje ant grindų, žvakių šviesoje, klausydavome "Dead can dance", Frank Zappos, Laurie Anderson, Brain Eno ar David Bowie ir filosofuodavome apie gyvenimo prasmę, žmogaus prigimtį, instinktus ir kitas materijas. Kaip tuo met atrodė prasminga, svarbu atrodė skaityti ir cituoti Kafką, Ničę, Lazerevą. Tas prasmės ieškojimas visame kame varė vis tolyn ir gylyn. Bet atėjo diena, kuri pasakė: viskas....pasibaigė filosofijos, muzika vakarais prie žvakių...dabar prasideda tikras gyvenimas. Ir štai vakar, nors buvo skelbta kaip koncertas ir nuėjus į jį, tikėjausi išgirsti dainavimą, bet išgirdau tekstus, pamąstymus, filosofavimus ar tiesiog postringavimus....vieni buvo gylesni, kiti tiesiog popsiniai, bet nuostabus jausmas, kai žmogus,vienu asmeniu, užvaldo salę, o aš nugrimstu į prisiminimus, jausmus.

Bet prieš tai reikėjo pamaitinti šeimą...o ką greito ir laaaabai skanaus galima pagaminti, kad mokinei smegenys nepervargtų po ilgų atostogų:)
3 porcijoms naudojau:
3 lašišos file gabaliukus
1 nediduko kiaušinio
2 didelių šaukštų Tempura miltų mišinio
2,5 šaukšto šalto vandens vandens
1 ledo kubelio

Daržovėms Thai stiliumi:
1 nedidelės cukinijos
1 paprikos
1 čili pipiro
1 svogūno
1 šaukšto pinijų
1cm imbiero šaknies
aliejaus ( ne alyvuogių)
2 šaukštų austrių padažo
2 šaukštų sojos
1 arb.šaukštelio cukraus
Pradžioje pasigaminu tempurą. Vandenį išplaku su kiaušiniu, tada suberiu miltus, išmaišau. Nereikia labai gerai išplakti. Kad neatšiltų tešla įdedu leduką. Jeigu gaminsite didesnį kiekį daržovių, mėsos ar žuvies, svarbiausia paisykite proporcijų: kiek miltų tiek ir vandens, o vandeuo turi būti ledinis.
Taigi, merkiu lašišos gabaliuką į paruoštą tempurą ir dedu į labai įkaitintą aliejų, vartau.
Padariau klaidą. Žuvies gabalas buvo per didelis. Geriau mažesniais gabalėliais.
Prieš tai jau būnu susipjausčiusi svogūną, papriką, cukiniją, čili pipiriuką ir susismulkinusi imbierą. Pirmiausia į įkaitintą wok keptuvę beriu imbierą, pinijas ir trumpai apkepu. Tada sudedu likusias daržoves. Šioms apkepus, po kelias minutes ant kiekvienos pusės, nuolat maišant, supilu soją, padažus, cukrų. Viską išmaišau ir dar porą minučių pakepinu.
Nepasakyčiau, kad tai fantastiškas patiekalas. Nesu rytietiškos, o ypač kinietiškos virtuvės mėgėja. Bet buvo skanu, lengvai pagaminama, kitoniška.O jeigu iš tiesų, tai mokausi gaminti įvairius patiekaliukus Thai stiliumi.

7 komentarai:

  1. Man tai patinka rytietiska virtuve, o ypac Tailandietiska. O sitas patiekalas isties puikus variantas, kai norisi lengvo, sveiko uzkandzio, tacia with the Twist. Reiks pabandyti prie progos, nes lasisa labai megstu. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man irgi patinka, bet ne kinietiška, bent jau ne ta kurios pilna Lietuvoje. Teko Malaizijoje būti kinietiškame restorane, tai mačiau, kad jo yra ir skirtingesnio.O Tailandietiška, Malaizietiška ( ji labai sumišusi su indiška, Thai, kiniška) hmmmm...apsiėsčiau:)

      Panaikinti
  2. Odeta, o kokiam koncerte buvai?;-) "Dead can dance" ir David Bowie aš irgi labai mėgstu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dovile, buvau Laurie Anderson koncerte, bet man jis labiau ne koncertas buvo, o performancas. Daug skaitymo, mažai muzikos, bet jos muzika kaip visada teisinga. Dead can dance tai mano jaunystės šėliojimas tikrąja ta žodžio prasme:)) O Bowie iš viso nerealu:)

      Panaikinti
    2. Man sesė vakar parašė, kad eis Kiolne į Dead can dancus spalio mėn. Ech.. o aš pasigyriau, kad Anties koncerte šeštadienį buvau:-)

      Panaikinti
    3. ai, cia as rasiau pries tai.
      Mano drauge tai David Bowie buvo isimylejusi, o as David Gahan is Depechu, tai niekad del nesipykom del meiliu..

      Panaikinti
  3. Oi merginos,kai man neteko sesės turėti, tai nelabai konkureciją ir turėjau:)))) O David Bowie, man toks nerealiai charizmatiškas buvo ir dar toks vyriškas atrodė, nors rengėsi kaip kitos orientacijos. Nors kai pagalvoji, įsimylime "žvaigždes", ošalia Ričardų Girų nematome;)) Dabar, kai tik koks vakarėlis, visos mano draugės MANO VYRĄ (rašau didžiosiomis, kad išreikščiau svarbą) Ričardu Giru vadina...tipo labai panašus....o man pavydas jau kulkšnis graužia (juokauju, bet vis tiek), o kodėl manęs pvz. Monika Beluči nevadina...turiu pati išsivaizduoti, kad Vincentas Kaselis šalia manęs vaikščioja?:)))(jau aš čia visai pasiutau su savo fantazija...geriau jau eisiu vakare pomidorų fotografuoti:))

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu