Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. rugsėjo 2 d., sekmadienis

Keptas ėriuko kumpis a la mochito

Kai lankausi Prancūzijoje, pačiame guarmetiškiausiame jos krašte, jie pradeda kalbėti virtuvės simboliais: ėriena, antiena, žąsys, austrės, jūros šukutės, vynas ir vynuogės, sūriai, duona ir tiesiog valgymas. Čia jau man tobula, gauni išskirtinį maistą, su absoliučiai išreikštu pagrindiniu skoniu. Pasakysiu totaliai ne į temą, bet esu be galo laiminga, kad žinau atsakymą į ginčą, kuris kilo su mano draugu dėl "Lauro lapas" restorano. Ko man trūko jame, o gi išbaigtumo, vieno skonio apsupto mažų poskonių, o ne skonių"makalūzo". Sutinku, jis kitoks, madingas, skrupulingas, bet...tikriausiai visi rėksite...tikra lietuvė, jai viskas negerai, o vis tiek apie šefą šneka, pati taip nesugeba, bet gabi kritikuoti ir dar daug daug visokių komentarų. Sutinku, esu ne tobula tikrai, nemoku virti kepti net truputėlio iš to lygio, bet kai jauti, kad sukiš tau viską iki paskutinio lašo deklaruojant meną...o juk yra sveikata, suderinamumas, dietos...aš rinkčiausi už Trakų, kaime žvirkeliu privažiuojamą "Esperanzą" arba tikrai prabangų Paryžiaus http://www.lebarahuitres.com/uk/index.php Juk, jeigu moki pinigus, tai nori gauti tai ką nori gauti ant savo stalo. Sutinku, žmonės skirtingi, patiekalai ir virėjai taip pat. Juk, net mes blogeriai nekaitome kai kurių pranešimų, nes jie tiosiog neatitinka "mano" skonio. Tačiau aš laiminga, savo susivokimu, visgi kas man nepatiko restorane, tokiame madingame, deklaruojančiame aukštą maisto kultūrą.
Oi, kiek aš čia galėčiau dar prirašyti, prišnekėti, bet, kai uošviai beldžiasi į duris...nėra kada postringauti. Siūlau visiems išsikepti ėriuko kumpį a la mochito:
apie 2 kg Ėrienos kumpio
4 didelių mėtų šakelių
4 skiltelių česnakų
rupios jūros druskos
smulkintų lauro lapų (aš sutryniau tarp delnų)
čili malto pipiro
1laimo pjaustyto
Apiberiu druska, apkloju mėtomis, smulkintais lauro lapais, laimo skiltelėmis, česnaką susmulkinusi sukaišau į mėsą. Kepu rankovėje, 2 valandas, karščio negaliu aprašyti, nes jis buvo kaimiškos krosnies.

O koks nuostabus kumpis šaltas.....jis toks sultingas, minkštas, kvapnus, tiesiog nerealus.....netikite? Pabandykite ir prisiminkite ką  parašiau:))))))

2 komentarai:

  1. Nesenai gavau "grąsinimą", kad gausiu dalį avino, būtinai užsisaugosi šį receptą, nes pabodo tas pats per tą patį rozmarinai, česnakai ir t.t. ir bal bla bla

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mes dar šiandien "dakalėme" šaltą, mums nerealiai skaniai vis dar tebebuvo. Mano nuomone ir mano skoniui su rozmarinais per daug būna svetimo kvapo (rozmariniško), o čia toks "Light" variantas...mėtinis lengvumas, kaip ledinukai:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu