Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. rugsėjo 29 d., šeštadienis

Anties krūtinėlė su moliūgu, rope ir kitomis daržovėmis

Grįžtu vėl su "savo" antiena. Kadangi galiu pasakyti, kad tai viena iš mano mėgiamiausių mėsų...o gal reikėtų sakyti paukštienos? Sukus apsukus ir nepraleidus pro savo akis tai krūtinėlės, tai šlaunelės ar visos anties turguje, vis sugrįžtu į savo eksperimentų bazę, kad surasti tą vienintelį ir nepakartojamą receptą.
Nuoširdžiai pasakysiu, kad iki šiol man vis dar tobuliausias http://cocinarendez-vous.blogspot.com/2012/01/anties-krutinele-variantas-2-ir-100.html , gal todėl, kad man patinka arba labai natūralus arba labai prieskoniuotas maisto skonis. Taip pat manau, kad mus visus maloniai nustebinęs http://cocinarendez-vous.blogspot.com/2012/03/confit-de-canard.html ir pavykęs kulšelės patiekaliukas. Kadangi jos kepa savo taukuose, todėl patiekaliukas ganėtinai riebus, bet vistiek pabaigoje pirštus laižaisi ir malonumo.
4 porcijoms naudojau:
4 nedideles anties krūtinėles
2 bulves
1/4 nedidelį moliūgą
1 česnaką neluptomis skiltelėmis
2 nedideles morkas
1 vidutinio dydžio ropę
100 g sviesto
druskos, maltų juodųjų pipirų
folijos
Kadangi daržovės labai šviežios, nelupau nieko, išskyrus moliūgus. Supjausčiau ir sudėjau į folijos vokelius proporcingai procijomis. Taip pat į kiekvieną vokelį įdėjau sviesto gabalėlį, bei anties krūtinėlę. Prieš tai 2 minutes apkepusi ant odelės pusės labai įkaitintoje keptuvėje. Viską suvyniojusi kepiau įkaitintoje iki 190laipsnių orkaitėje 40 minučių.
Man nelabai pavyko iškepusios ir perpjautos krūtinėlės nuotrauka, bet dėl bendros informacijos ir vaizdo, koks jis būna įdedu.
Daržovės gavosi nuostabaus skonio. Prisigėrusios anties kvapo, iškepę ir minkštos. O antis gavosi šiaip sau: pilka, labai ištroškusi ( turėtų patikti gerai iškepusių kepsių mėgėjams, o kadangi aš mėgstu ne visai neperkeptą, tai mane labai nuvylė), minkšta, bet nelabai sultinga.
Taigi, dabar susiduriu su dilema: daržovės nerealios, o mėsa vidutiniška. Ar verta gaminti šį patiekalą?
Nežinau, tikriausiai gaminsiu, bet ne su anties krūtinėle. Ji per daug prabangi ir kvapni, kad taip ją supaprastinti.

8 komentarai:

  1. Mano asmenine nuomone anties krūtinėlė nelabai tinka troškinimui...jai verkiant reikia apskrudusios odelės :)
    Beje gavau netikėtai pusę šiųmetinio ėriuko...išsikepiau koją-kumpį pagal tavo receptą su mėtom ir laimu...kažkas nerealaus! Dabar man ėriena viena skaniausių mėsų ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Laura, sutinku su Tavimi visu 100%. Taip pat dėkui už priminimą, buvau pamiršusi parašyti, kad anties krūtinėlę prieš tai apkepu, kad būtų plutelė. Bet vis tiek nelabai pavykęs receptukas. Nereikia mesti kelio dėl takelio.
    O už avies kumpį džiaugiuosi. Man aviena nerealiai skani mėsa. Aš iš viso pastebėjau, kad patinka išraiškingo kvapo mėsos.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Mes irgi dažnokai kepam antį, bet kažkodėl visad ją apverdu pirma. Čia kažkoks pusiau neįsisamonintas mamos paliepimas taip daryti (na, ji sako, kad nešvarumai nuverda, pertekliniai riebalai ir pan.) Tai aš irgi apvirdavau ir susimąsčiau šį šeštadienį kodėl aš čia taip darau. O jūs ar apverdat antis? ;-)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Dovile, aš niekada neapverdu nei anties, nei žąsies. Jeigu kepu visą antį, aš ją pirmiausia apkepu labai įkaitintoje orkaitėje, kad apskrustu, o tada apgaubiu folija ar dangčiu ir kepu ant 150 laipsnių kelias valandas. Kartais darau atvirščiai, pirma patroškinu, o poto labai apskrudinu. Dažnai kepu su įdaru. O jeigu kepti krūtinėlę, tai tik kaip esu aprašiusi 100-ąjame recepte. Ten man ji tobulai skani. Mūsų šeima, draugai ir giminės prašo tik tokios ir tik tokios. Bandžiau visokius eksperimentus, bet nieko geriau neatradau. Pirmiausia žemoje temperatūroje (70-80) apkepu 40-50 minučių (priklausomai nuo dydžio), tada ištraukusi pailsinu dar keletą, o tada jau odos puse dedu į sausą labai įkaitintą keptuvę 2 minučių. Nemarinuoju, tik padruskinu rupia druska. Anties kulšeles kepu anties riebaluose, kurių prisirenku ir prisišaldau. O dabar atradau anties kepenėles marinuotas raudoname vyne. Folijoje daugiau nedaryčiau, nes gavosi kaip troškinta.
    Prancūzijoje mėsos krautuvėlėje mačiau marinuojamą antieną: daug aliejaus, raudonojo vyno acto lauro lapų ir kvepiančiųjų pipirų. Nepirkau, nežinau ar skanu, bet reikės kada išbandyti ir tokį variantą.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš tai dažniausiai vos vos apvirtą antį aptepu medum su pipirais, o į vidų prikemšu visokių ten anties dalių (kepenėlių ir pan) apkeptų su svogūnais ir apelsinais ir kepu. Nuo medaus apskrusta odelė, visuje ten kamšalas išsitroškina. Man patinka tokia plonai pjaustyta apelsino žievelė tame kamšale.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tada ji ne tokia riebi gaunasi? Kiek laiko verdi? Dedi į verdantį vandenį?

    AtsakytiPanaikinti
  7. Oi, net nzn kiek aš ją verdu, truputį įmetu, paverda, tuos "nešvarumus" apgraibau šaukštu nuo vandens ir ištraukiu iš puodo. Nesigauna labai riebi. Kažkada buvau pamiršusi apvirt, tai tokie sustingę šalti riebalai sluoksniais ant tos anties stovėjo ir skonis man toks aštrokas buvo. O mes kai nesuvalgom, tai aš mėgstu paskui šaltą pagnaibyti, dar pasidaryti kaip ir sumuštinį tokį, tai nesinori tokios labai su šaltais taukais.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Gerą mintį Tu man čia pakišai. Dažniausiai kepu tik porcijomis...suvalgai ir viskas. Būtinai išbandysiu. Ačiū.

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu