Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. birželio 27 d., trečiadienis

Triušis ispaniškame stiliuje

Kaip gera turėti gerų draugių, kurios su tavimi ir džiaugsme ir liūdesį, o kai jos pasirūpina dar ir, kad "nesublogtum", tai tiesiog nuostabu. Vieną netikėtai ankstyvą rytą, skambina draugė ir sako, kad turinti milžiniško dydžio triušį ir norinti jį man atiduoti pagaminti, nes čia jau reikia ne trijų asmenų šeimos, bet didelės kompanijos. O jie atvažiuos į svečius ir bus puota. O kaip gi aš, būdama didesne ar mažesne "apžora", atsispirsiu tokiam pasiūlymui. Taigi, suvažiavome į sodybą, pasikvietėme dar brolio šeimyną ir pagaminau triušį su ispaniška gaida. Juk esu ką tik sugrįžusi iš Ispanijos, kur triušiena labai vertinama, valgoma ir gaminama įvairiausiomis manieromis.
Kadangi mano triušis milžiniškas (apie 3kg), tai ingredientų santykinai daugiau. Taigi, mano  ispaniško stiliaus triušis:
1 triušis sukapotas nelabai mažais gabaliukais (apie 16 vnt.)
2 keptos paprikos ( aš buvau išsikepusi lauže, bet galima ir orkaitėje)
1,1/4 stiklinės balto sauso vyno
1 šaukštas chereso vyno acto
žiupsnelis raudonėlio
aliejus
2 baltieji svogūnai
4 česnako skiltelės
1 čili pipiras
1 indelis smulkintų pomidorų be odelės
1 stiklinė vištienos sultinio ( jeigu neturite natūralaus, geriau pilkite vandens)
1 arb.šaukštelis saldžios rūkytos paprikos miltelių
druska
juodieji malti pipirai
lauro lapai
Triušio gabaliukus marinuoju vyne, chereso vyno acte su lauro lapais, juodais maltais pipirais ir raudonėliu apie 4 valandas. Tada nusausinusi triušieną apkepu aliejuje, kol ši gražiai pagelsta. Padedu į šoną. Toje pačioje keptuvėje apkepu smulkintus svogūnus, česnakus, paprikas, čili pipirą. Sugrąžinu triušieną, supilu marinatą, sultinį, pomidorus ir visus likusius ingredientus ir dedu į orkaitę trokšti 45 minutes. Labai maloniai mėsytė krito nuo kaulų, o padažiukas buvo tiesiog tobulas. Netrūko šalia nei bulvių, nei ryžių ar kitokių kruopų. Man užteko ir padažo, gal kam nors ir trūko priedų, bet kadangi esu paskelbusį šį mėnesį "sveiko, suderinto maisto mėnesiu" tai priedus rinkosi kiekvienas pagal savo poreikius:) O kaip jūs galvojate apie maisto derinimą? Mes jau 4 dienos dirbame tuo klausimu:))) Labai įdomu būtų sužinoti ir jūsų nuomonę šiuo klausimu. Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu