Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. birželio 8 d., penktadienis

Sultingas kardžuvės kepsnys

Kartojuosi ir kartojuosi, kad labai mėgstu žuvį ir nenustoju jos nei pati kepti, virti, garinti, grilinti, nei restoranuose ar kavinėse ragauti. Kardžuvė, Tunas visą laiką atrodė pretenzingos žuvys, reikalaujančios kantrybės, įžvalgumo, subtilumo. Kol nusprendžiau, kad jau ir aš esu pribrendusi gaminti šias žuvis praėjo nevienas išbandymas restoranuose ( Italijoje, Ispanijoje, Lietuvoje ir t.t.) Supratau, kad tunas man skaniausias žalias ir gali būti sušių, ar totoriško kepsnio  http://cocinarendez-vous.blogspot.com.es/2012/02/tartare-di-tonno-tuno-tartaras.html pavidale, ar ypač trumpai kepto. O su kardžuve, atvirkščiai, man skaniausi kepsniai, nors bandžiau ruošti ir carpaccio http://cocinarendez-vous.blogspot.com.es/2011/09/kelione-turguje-kardzuves-carpaccio.html . Tačiau su kepsniais yra pavojinga, juos labai lengva perkepti, kaip labai dažnai atsitinka net atrodo žuvies gamybos patirtį turintiems restoranams. Nieko nėra baisiau, kaip kramtyti perkeptą tuną ar kardžuvę, volioji volioji burnoje ir malonumo nulis. Italai, nors aplieja pomidorų alyvuogių kaparėlių padažu ar aliejaus citrinos sulčių padažu, o Lietuvoje pagaili pagaili, tikriausiai savikaina subrangsta labai.
Kažkaip piktai pradėjau čia aš...iš tiesų tai viskas nuostabu ir kiekvienas valgome tai ką mėgstame, kaip mėgstame. Jeigu aš mėgstu nesuvulkanizuotą maistą, tai jau mano problemos. Bet labai noriu jums pasiūlyti išbandyti mano kardžuvės kepimo variantą. Gal kartais ir jūs susigundysite išsikepti ant griliaus, juk griliaus sezonas tik įsibėgėja:)
Naudojau:
2 kardžuvės gabalus apie 1cm storio.
Marinatui:
50ml alyvuogių aliejaus
1/2 citrinos sulčių
didelė sauja petražolių
1 skiltelės česnako
žiupsnelio druskos
1 nubraukto šaukštelio cukraus
1/2 čili pipiro truputi pravaliau sėklas, bet ir vieną kitą palikau
Visus marinato ingredientus sudedu į "blenderį" ir sutrinu. Dalį plakinio užpilu ant žuvies ir palieku marinuotis lygiai tiek, kol užkais anglys, o kitą dalį ant supjaustytų baklažano, cukinijos, pipiro. Pirmiausia apkepu daržoves, o po to dedu kardžuvę ant labai įkaitusių anglių. Kepu ant vienos pusės 2,5 minutės, ant kitos pusės 2 minutes. Jeigu žuvis būtų storesnė, reikėtų pridėti po 0,5 minutes kepimo.
Labai norėjosi ryškesnių grotelių žymių, bet man svarbiausia buvo, kad kepsnys gavosi nerealiai sultingas ir lengvos struktūros, o su daržovėmis nuo grilio bei taure balto vyno, buvo tiesiog tobula:))
Galima kepti ir keptuvėje http://cocinarendez-vous.blogspot.com.es/2011/09/kelione-turguje-kardzuves-tema.html Skanaus!

3 komentarai:

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu