Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. birželio 11 d., pirmadienis

Otas garuose

Jeigu paklausite, kokia žuvis man skaniausia, tai pasiusiu savo apsisprendimuose. Kiekviena skani savaip. Kiekviena reikalauja savito paruošimo būdo. Kas tinka kardžuvei ar tunui, to nerekomenduočiau otui ar jūros liežuviui ar kaip ruošiame nuostabiąsias silkes, geriau nereikia eksperimentuoti su vėgėle. O gal kartais būna ir malonių atradimų. Pvz. šiais metais buvau maloniai nustebinta savo eksperimentu su stintomis, kai jas pabandžiau paruošti kaip silkes http://cocinarendez-vous.blogspot.com.es/2012/03/stinta-kaip-silke.html ir tikrai žinau, kad kai tik stintos pasirodys pas mus turguose, būtinai vėl taip pasigaminsiu.
O dabar apie otą. Tai viena mėgstamiausių mano plokščių žuvų, žinoma, be galo skanu jūros liežuvis, plekšnė, bet otas man vis tiek ima viršų. Visų pirma, kad jis nereikalauja žaidimo paruošime yra purios ir lengvos struktūros. Taigi, jam pagaminti šiandien reikės nulio pastangų ir šiek tiek prieskonių (neįkyrių, kad neužmuštų žuvies skonio):
1 oto žuvies file
labai mažo žiupsnelio druskos (ėmiau vos ant galų pirštų)
maltų baltų pipirų truputi įmaišytų juodųjų, bet labai nedaug
mažo žiupsnelio smulkintų petražolių
2 bulvių
ypač tyro alyvuogių aliejaus
Nulupu bulves ir supjaustau riekelėmis, išdėlioju ant garpuodžio dugno. Tada dedu žuvį. Viskas "išgaruoja" maždaug per 15 minučių. Tada apibarstau druska, pipirais ir smulkintomis petražolėmis ir palieku dar 5 minutėms. Dedu į lėkštę, apšlakstau aliejumi ir prašau, vakarienei ar pietums. Labai lengvas patiekalas visomis prasmėmis. O kai dar ir skanus, tai ko daugiau ir benorėti:)
Skanaus:)

4 komentarai:

  1. Pabandyk kada upinį ar ešerinį ešerį pagarinti...irgi fantastiškai skanu ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano mėgstama yra menkė. Labai mėgstu natūralų skonį, manau, jog galėčiau su menke bandyti šį receptą. Odeta, garpuodis - tai puodas su dugne įstatytomis grotelėmis? O garinimui pylei tik vandens? "palieku dar 5 minutėms" - tai reiškia toliau garini garpuodyje ar palieki ataušti puode?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Laura, būtinai išmėginsiu, kai vyras sugaus ešeriuką kokį, nors man jie skaniausi su sviestu apkepti arba folijoje su sviestu ant laužo....ačiū;)
    Segebute, menkę aš irgi garinu, man ji fantastiškai skani o "palieku dar 5 minutėms", tai reiškia, kad toliau garinu, nelaikau kol atvės. Pyliau tik vandens.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū! Aš manau, kad žuvies garinimui tiktų ir balto vynelio šliūkštelti, ir sviestuko gabaliukas ant viršaus, o jeigu dar tą sviestųką prieš tai prifarširuoti žolelėmis ir česnaku... Čia aš tik svaičioju... Nesu žuvies garinusi, tik kepiau keptuvėje/orkatėje/ant grilio, bet prancūziško maisto restoranuose teko daug ragauti, tai tos visokios idėjos iš tų ragavimų...

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu