Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. birželio 24 d., sekmadienis

Labai skanūs virtinukai su sultiniu ir ne tik

Grįžusi į Lietuvą supratau, kad esu labiausiai pasiilgusi sriubos, ne bet kokios,o sultinio iš naminės vištienos. Kadangi esu prisipirkusi naminių dedeklių vištų, tad sultinuką išsivirti yra vienas juokas. Tik visada iškyla klausimas: ką daryti su išvirta puse vištos? Ji tiesiog virta būna nelabai nevalgoma, nes tai ne "broileris" išpūtęs nuo "kombikormo", o laksčiusi ir dėjusi kiaušinius vištukė, iš kurios sultinys gaunasi fantastiškas. Sugalvojau, kad sultinys su virtinukais bus tobulai, man, išsiilgusios paprasto maisto. O vištieną panaudosiu virtinukų įdarui.
Sultiniui naudojau:
1/2 vištos
1 morką
1 saliero stiebą
1 svogūną

Virtinukų tešlai naudojau:
3 stiklines miltų
1 stiklinę verdančio vandens
3 šaukštus aliejaus

Virtinukų įdarui naudojau:
1/2 vištos mėsos be kaulų
1 morkos iš sultinio
1/2 saliero koto iš sultinio
Kol verda sultinys, pasidarau tešlą. Pirmiausia miltus ištrinu su aliejumi, o po to įlieju verdančio vandens ir gerai išminkau. Detaliau esu aprašiusi anksčiau http://cocinarendez-vous.blogspot.com/2011/08/kaimi6ki-virtinukai.html . Palieku tešlai šiek tiek pailsėti, kol susimalu vištieną su morkomis, salierais.
Gaminame virtinukus. Su stikline iškočiotoje tešloje išspaudžiu skrituliukus ir lankstome virtinukus.Tiksliau, juos sulankstė dukra. Pažiūrėkite, kokie jie gražūs!
Užverdu pasūdytą vandenį ir sudedu virtinukus. Iškilus į vandens paviršių, paviriau dar 5 minutes ir išgriebusi dedu į vištienos sultinuką.
Užmalu pipirų ir skanaus:)
Kiti valgė dar ir taip:
SKANAUS:)

9 komentarai:

  1. Geazuciai! Taip uzsinorejau...su bulvemis arba su varske&spinatais :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oi merginos, net dabar, kai esu paskelbusi sveiko ir suderinto maisto valgymo mėnesį, neatsispyriau 3 su sultinuku sukramsnoti:)Rekomenduoju, labai gera tešla, o įdarą galima pasigaminti pagal pageidavimus:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tešla tikrai labai gera, nesitraukia kai kočioji. Aš irgi ją rekomenduoju ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Smagu, kai yra pritariančių:) O Laura, kai Tu pritari, man jau visai pasikėlimas:)))))

    AtsakytiPanaikinti
  5. nu dukros sulankstymas ,super geras ,isbandysime

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Miela Ingrida, Aš pati likau sužavėta:) O kai kočioja, lanksto, verda visi...apsilaižymas:) Kai pagaminsite, būtinai parašykite kaip jums pavyko:)

      Panaikinti
  6. nutariau padaryti ,tik iskilo klausimas ,o vistiena virta ar zalia idarui ?

    AtsakytiPanaikinti
  7. Šiuo atveju dėjau virtą vištieną iš kurios viriau sultinį, bet esu gaminusi ir su žalia (nevirta) mėsa irgi buvo puiku:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu