Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. birželio 24 d., sekmadienis

Kiaušinis romantiškiems pusryčiams

Šį kartą girsiuosi. Nedažnai gaminu pusryčius arba jie būna labai paprasti: vaisių kokteilis arba vaisius, sausi pusryčiai ar sumuštinis, minkštai virtas ar keptas su akute kiaušinis. O šį kartą, nusprendžiau paplušėti ir paruošti romantiškus pusryčius.
Romantiškam pusryčių kiaušiniui reikės:
2 kiaušinių ( kiek valgančiųjų, tiek kiaušinių)
30g vytinto kumpio
krapų
druskos
aliejaus
plėvelės
virvutės
duonos riekelės
sviesto
Į dubenėlį įkloju plėvelę, ją ištepu aliejumi ir suberiu susmulkintą kumpį bei krapus.
Įmušu kiaušinį.
Surišu ir įleidžiu į verdantį vandenį, bei verdu apie 4 minutes. Iš tiesų, stebiu kaip bala baltymas. Kai pamatau, kai švelniai užsitraukia baltymas virš trynio, kiaušinį ištraukiu iš vandens. Išvynioju iš plėvelės ir dedu ant duonos su sviestu.
Pabarsčiusi druska ir pipirais pateikiau skanauti.
Prapjautas kiaušinis atskleidė ne tik trynio, bet kumpio su krapais aromatą. Skonis užpildė gomurį visų šių aromatų puokšte. Likome sužavėti ir grožiu ir skoniu.

6 komentarai:

  1. Dažnai taip verdu kiaušinius, bet ko nors dar įdėti į vidų nebuvau susiprotėjusi...super ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Skonis įsigeria, bet reikėtų su stipresniu aromatu. Mes likome sužavėti, o man tai buvo pirmas kartas tokiu būdu verdant kiaušinį.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tie kiaušiniai tai mane šįvakar nokautavo. Jau buvau po sočios vakarienės ir vistiek paskaičiau, dar vyrui parodžiau, abiems seilė nutyso ir lėkėm į virtuvę virt kiaušinių. Abu nusprendėm, kad mano tėvams gaminsim pusryčiams, kai tiek nakvos pas mus, nes tėtis tai kiaušininis, bet taip tikrai nebus valgęs.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū Dovile, man jie irgi nerealūs. Mano brolis nevalgo minkštai virtų kiaušinių...šitą sukirto pasičepsėdamas ir sakė, keis nuomonę:)))

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu