Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. gegužės 1 d., antradienis

Paprikų užkandėlė

Pietų europiečiai valgo labai daug paprikų, prigalvoję milijonus receptų įvairiomis interpretacijomis. O aš vis galvojau ir ką jie čia tokio stebuklingo atrado? Tačiau kartą pakliuvo knyga "Europe's master chefs" į rankas...tada dar nebuvo tokia kulinarinių knygų rašymo, leidimo manija užėjusi tiek pačioje Europoje tiek Lietuvoje. Bevartant, akis užkliuvo už nuostabių spalvų paletės. Be abejo, tai buvo paprikos, spalvingos, tokios šlapios ir sultingos su ančiuviais ant viršaus. Ir prasidėjo mano paprikų era. Kaip garnyras žalios, sriubose, virtos, keptos orkaitėje, ant laužo ir t.t. ir t.t. Tačiau labiausiai patinka man jos keptos orkaitėje, be odelės ir visos tokios sultingos ir aromatingos.
Užkandėlei naudojau:
3 raudonas paprikas
aliejaus (alyvuogių)
balzaminio acto
baziliko lapelių
žiupsnelio druskos
3 didesnes česnako skilteles
Rukolos salotų
Ančiuvių ( kadangi turėjau tik rūkytų, tai šį kartą panaudojau tokius)
Paprikas ir česnakus su visomis odelėmis sudėjau į skardą, užpyliau šlakeliu aliejaus ir uždengusi folija ( dažniausiai kepu neuždengusi, bet šį kartą norėjau sultingesnių, taip ir gavosi), įdėjau į įkaitintą iki 180 laipsnių orkaitę kepti 50 minučių. Joms iškepus, atvėsinau apdengusi plėvele ( tada labai lengvai nusilupa oda). Nulupau odą, išėmiau sėklas ir gražiai išklojau lėkštėje, išdėliojau ančiuvius. Tada pasidariau padažą.
Iš paprikų vidaus išbėgo nemažai skysčio, todėl jį panaudojau kaip sultinį padažui. Česnako skilteles išspaudžiau iš odelių, įdėjau kelis smulkintus baziliko lapelius, įpyliau šlakelį balzaminio acto ir aliejaus (aliejaus dvigubai daugiau, nei acto). Viską išmaišiusi ( su blenderiu) gausiai užliejau ant paprikų, ančiuvių. Užbarsčiau rukolos lapeliais.
Gavosi laaaabai lengva pavasariška vakarienė. Oi, kaip skanu su ciabata buvo į likusi padažiuką dažyti ir pribaigti visus visus likučius. Ne veltui sako, kad net "lėkštę išlaižė":)

8 komentarai:

  1. Ir aš labai jas mėgstu, tik keptas ant atviros laužo liepsnos, tuomet paprikos įgauna dar ir dūmo kvapo ir skonio :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Va tokias aš irgi mėgstu ♥ Bet ne paprastas o tokias pailgas, turkiškas žalias. Mhh....seilės kaupias :)

      Panaikinti
  2. Laura, kažkada aš į jas net pažiūrėti negalėjau. O dabar maišais perku:)))
    Ausrra, aš irgi ant laužo mėgstu tiek paprikas, tiek baklažanus, ananasus kepti ir valgyti. Ypač ananasai su čili pipiru ir ant laužo, neapsakomas skanumėlis:))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Va čia būtų ir mano patiekalas :) Iš tikrųjų man daaaug skaniau, kai maistas spalvotas! Tiesiog apetitiškiau atrodo ir su malonumu valgos. O ne kaip valgau nes reikia.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aguonele, su Tavo kepta šviesia duona būtų tikras gardumėlis:)

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu