Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. balandžio 22 d., sekmadienis

Mano kepta duona su pagardais

Labai džiaugiuosi savo vėl pavykusia duona http://cocinarendez-vous.blogspot.com/2012/04/mano-kepta-duona-pagal-aguonele.html . Ir kaip Aguonėlė rašė, kad su pomidoru ją valgytų. Tuo ji mane sugundė nerealiai. Kitą dieną išsitraukiau laaabai skanų pomidorą, kurį atsivežiau iš Prancūzijos. Pasakysite, nu jau šita visai išprotėjo...gal ir taip, bet jie tokie nerealūs buvo, kad pratęsti malonumą Lietuvoje tiesiog neatsispyriau. Todėl pietus sumąsčiau pasiskaninti įvairiausiais sumuštiniais.
Visiems sumuštiniams naudojau tik savo keptą duoną.

Mano I sumuštinis:
1 Marmande veislės pomidoras
1 skiltelė česnako
žiupsnelis maltų juodųjų pipirų
žiupsnelis druskos
ypač tyras alyvuogių aliejus
šviežio baziliko lapeliai

Pomidorą, česnako skiltelę, baziliką smulkiai sukapoju, apibarstau druska, pipirais ir apliejusi aliejumi, viską švelniai išmaišau.

Dedu ant duonos ir mėgaujamės sodriu, prinokusiu pomidoru, švelniai pikantiškai sumišusiu česnaku su bazilikais ir juodojo pipiriuko prieskoniu.......trūksta žodžių, kaip skanu:)

Mano II sumuštinis:
"Katino dienos" parašė žinutę, kad sugavo šviežią laukinę lašišą. Kur jau aš jai atsispirsiu?:) Tik jau ne aš. Parsinešusi namo file, dalį suvalgėme iš karto žalią, o kitą dalį pasūdžiau:
1/2 lašišos file
1 ir 1/2 šaukšto rupios jūros druskos (lašiša mėgsta būti sūresne)
1 arb. šaukštelis cukraus
Galima dėti prismulkintų krapų, bet jų neturėjau, tai ir nedėjau.

Duoną aptepiau su sviestu, uždėjau keletą rukolos lapų bei juostelę sūdytos lašišos....laaabai vertas nuodėmės skanumėlis:)

Mano III sumuštinis
Tiesiog čia abu sumuštiniai suvažiavo į vieną. Iš tiesų, tai buvau sudėjusi ir rukolas ant pomidorų, o ant jų lašišą, bet nesimatė visi ingredientai, todėl nuotraukoje truputi išsklaidžiau. Ojojojoj kaip nuostabu....o viskas prasidėjo nuo duonos:)))

Ir dar vienas ne sumuštinis, bet mane be galo sužavėjęs

Atspėkite kas tai? Rukolos, tai taip, bet tas per pusę perpjautas ir viena dalis dar padalinta pusiau....Na? Atspėjote?....nespėliokite, tai anties kepenėlėmis įdaryta slyva. Jos ketvirtukas taip pat smagiai atsidūrė ant mano duonelės ir su saldžiu Monbazilac vynu besimėgaujant sukramsnotas...pasičepsint, labai:)

10 komentarų:

  1. Žudikė!!! Nu ne, žudikių žudikė! Čia prieš kelias dienas seilę varvinau žiūrėdama virtualiai į panelės atsineštus tolimus Prancūzijos pomidorus, o čia paėmė šiandien ir duoną su tokiais pomidorais prieš nosį padėjo :DD

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Chichichi;) Pati sugundei...o dabar ir kentėk:)))
      O jeigu rimtai, su tokia nuostabia duona viskas labai skanu:)Net viena, be nieko:)

      Panaikinti
  2. nuostabu valgyti naminę duoną :) bet tokiai sudėtingai gamybai tikrai dar nepribrendau :)
    na, o nuo pagardų įvairovės burna pilna seilių - žiauriai gardžiai atrodo :) ne veltui aguonėlė klykia :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. O pasirodo, kai pradejau kepti, visai ji ir nesudetinga:)Ypač pomidorai, lašiša...o apie anties kepenėles tyliu iš viso (tiesiog jos buvo turbo:))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Odeta, o tos nerealios slyvos su anties kepenelem irgi is FR? Dabar nenurimsiu, siaubas kaip noriu! Tikrai erzini baisiai (geraja prasme aisku) ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man tai buvo atradimas. Turgelyje, diedukas, pardavinėja ančių kepenėlėmis įdarytas, figas, slyvas, abrikosus, persikus. Man tai pilotažas, o jiems tai taip paprasta:)
      Aš ančių kepenėles kepu su obuoliais...bet jos tooooookios riebios....ir tooooooookios skanios:)

      Panaikinti
  5. Monbazilac ... o tos kepenėlės slyvoje - tai išvis - žvėriška pagunda. Ruošiuosi vasaros kelionei po vakarinę-pietinę Prancūziją, kaupiuosi būsimiems skrandžio malonumams... tai nuo tokių pavyzdžių net pagaugai per nugarą nukutena ;)

    P.S. mane neseniai sužavėjo tulūziškas antienos paštetas - su mėsos gabaliukais... na, čia ne į temą.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Oi, ruošiesi nuostabiausiai kelionei. Tiek sielai tiek skrandžiui:) Prancūzai sako, kad tai viena gurmaniškiausių vietų šalyje. Būtinai turite apsilankyti Baskuose, ten nerealūs namai su begalėmis pipirų, Dordonėje su fantastiškais mažučiais sraiginiais miestukais.
    Pas mus antienos paštetas būna su integruotomis kepenėlėmis ( turiu nufotografavusi)laaaabai skanu. Man tie jų paštetai, tai lengvas pamišimas....bandžiau gaminti, bet ne tas gaunasi, skanu, bet vis tiek lietuviška:)))

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ta anties kepenėlėmis įdaryta slyva - kažas nerealaus :) O kur receptas?

    AtsakytiPanaikinti
  8. Kadangi anties kepenelės slyvoje pirkau Prancūzijoje, turguje, neleidau sau prisiimti laurų. Kepiau truputi kitokį, paprastenį variantą, bet nuotraukos nevisai gavosi, tai reikia laukti kito karto:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu