Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. kovo 6 d., antradienis

Tiesiog keptos bulvės

Tingiu...tikrai tingiu gaminti vakarienę, bet reikia. Grįš iš būrelių, darbų šeimyna, alkani kaip vilkai. O aš pareiginga mama ir žmona, turiu pateikti pilnas lėkštes gardaus maisto. Be abejo aš čia rašau su ironija,taip nebūna ir niekas iš manęs nieko nereikalauja, neprašo, tik mane pačią nervina, kai visą vakarą būna darinėjamos šaldytuvo durelės ir atsidarius jas filosofuojama...-ką gi čia dabar suvalgius? Todėl pati stengiuosi kuo nors užkišti alkanus, kad turėčiau ramią savo nervų sistemą.
Vakarienei šiandien iškepsiu bulvių, o jas galima valgyti su marinuotais agurkėliais ar kitais konservais privakuotais per vasarą, grybais pririnktais rudenį ar pienu nupirktu prekybos centre. Kas ką nori, su kuo nori.
Kaip paprastai, pirmiausia nuskutau bulves. Tuo metu užkaičiau vandenį, o kai šis užvirė sudėjau bulves ir vėl užvirus paviriau 3-4 minutes. Poto jį nupyliau, o bulves perliejau šaltu vandeniu. Įkaitinau orkaitę iki 180 laipsnių. Kol ši kaito, bulves pabarsčiau druska, pipirais, rozmarinais, maltais čili pipirais, apšlakščiau aliejumi ir balzaminiu actu. Viską permaišiau ir palikau keletui minučių įsigerti prieskoniams, kol orkaitė įkaito iki reikiamos temperatūros. Subėrusi bulves į skardą įkišau kepti apie 30 minučių arba kol jos gražiai paskrudo. Kartais tiesiog pasiilgstu paprastos, gal nelabai ir sveikos vakarienės, bet užtat skanios:)

2 komentarai:

  1. Pažįstamas jausmas :) Ir dėl to, kad kartais tingisi, bet jauti pareigą visus pamaitinti ir, kad kartai snoris paprasto maisto. Vakar gaminau vakarienę, kuriai reikėjo virtų grūstų bulvių. Mazgiui daviau valgyti kelias bulvių puseles su sviestu. Žiūrėjau kaip valgė ir pavydėjau, kad jam labai skanu ir aš noriu :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man irgi tai yra baisus jausmas, kai visi valgo, o aš žiūriu. Vis tos kalorijos:)

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu