Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. kovo 31 d., šeštadienis

Improvizacija su pupelėmis ir tunu

Kaip žinia, kiekvienas turime savo mėgiamus, pasisekusius, istorinius, paveldėtus ar kitokius patiekalus. Taip ir man, aš visada žinau, kad pėmusi indelį konservuoto tuno ir turėdama sviestinių pupelių, pagaminsiu nerealiausią užkandėlę. Ji visada pirmoji dings nuo vaišių stalo, ją labai lengva ir greita pagaminti, be to, ji labai labai skani. Kažkada aš esu aprašiusi jos klasikinį variantą http://cocinarendez-vous.blogspot.com/2011/12/frijoles-con-atun.html taip kaip ruošia ispanai, bet šį kartą, aptikusi šaldytuve užsilikusį konservuoto tuno indelį, nusprendžiau šiek tiek paimprovizuoti.

Pupelių ir tuno improvizacijai reikės:
1 indelio konservuoto tuno aliejuje
1 indelio sviestinių pupelių (didelių)
1 raudonojo svogūno (nedidelio)
Keletos šakelių petražolių
1 konservuoto agurko (naudojau spilvos, kadangi buvo nedideli, tai supjausčiau 2)
Susmulkinu svogūnus, petražoles, agurkus. Viską sumaišau. Kadangi, tunas buvo aliejuje, tai nereikia papildomai daugiau jo pilti. Svarbiausia, viską sumaišius, palikti apie 10 minučių pasistovėti, kad įsigertų skoniai.
Labai skani užkandėlė su namine duona http://cocinarendez-vous.blogspot.com/2012/03/mano-pavykusi-pusiau-rugine-duona.html ,bet galima ir su kitokia, sau patinkančia duona arba visai be jos:)

2 komentarai:

  1. Ačiū, kaip tik didžiajam penktadieniui tiks:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai skanu, tik svarbu dėti ne paprastas, o sviestines pupeles:)) Mums su jomis žymiai skaniau:)

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu