Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. kovo 7 d., trečiadienis

Favoritiniai bulviniai kukuliukai su šilbaravykiais

Neatsidžiaugiu artėjančiu pavasariu, o kai pasižiūriu į sandėliuko turinį, kažkodėl nebelabai ir džiaugiuosi. Atsargos nesuvalgytos. Su meile ieškai naujų receptų, eksperimentuoji, verdi, kepi, troškini, o po to palieki sandėliuke ir nesuvalgai, geriausiu atveju išdovanoji draugams su viltimi, gal jie nebus tokie rudens gėrybių nevartotojai:)
Nors ruduo lyg buvo ir ne grybingas, bet pas mus, eilini kartą, jų netrūksta. Ech, tas pomėgis bastytis po miškus:) Šį rudenį prisirinkome nors ir nedaug, bet labai gražių šilbaravykių. Nenorėdama sugadinti jų išvaizdos, užkonservavau tik jų kepurėles. Taigi, vis pasigrožėdama, bet nedrįsdama pasiūlyti valgytojams...prisitaupiau...tuoj bus naujų, o šių gražuolių taip liksime ir nesuvalgę.
Skubiai taisau klaidas ir siūlau vakarienei, favoritinius bulvinius kukuliukus su šilbaravykiais.
Kukuliukams reikės:
5 virtų bulvių
1 kiaušinio
2 šaukštų krakmolo
maltų juodųjų pipirų
druskos
žiupsnelio kapotų petražolių
Bulves sumaliau, išminkiau su kiaušiniu, krakmolu, pipirais ir smulkintomis petražolėmis. Suformavusi kukuliukus dėjau į verdantį pasūdytą vandenį ir viriau kol šie iškilo į paviršių. Tuo tarpu grybus išėmusi iš stiklainio, apkepiau su svogūnų žiedais keptuvėje, bei pateikiau su grietine.


Kaip mano vienas kolega sako:- jeigu kas pasakys, kad neskanu, tegul meta į mane akmenį!
Džiaugiuosi, niekas manęs akmenimis neužmėtė:)

4 komentarai:

  1. A tai kur čia problema, aš tau rašau adresą o tu man savo gėrybes siunti :DD
    P.S. aš irgi aną dieną iš sklepuko mišrainių bei uogienių atsinešiau, nes jau greitai reiktų pabaigti valgyti!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gal kaip tikrai lietuvei ir gaila, bet tiek to sakyk tą adresiuką:)
    O kukuliukų įdėti? Jie tikrai labai skanūs:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kukuliukų man gali įdėti :) Aš mielai priimčiau :)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu