Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. sausio 8 d., sekmadienis

Tuno užkandėlė

Karts nuo karto Lietuvos prekybos centrai nudžiugina šviežia žuvimi ar jūros gėrybėmis. Netikėtai mano akims užkliuvo tuno file, gražutė, minkštutė...kaip tokios nenusipirkti? Būtų nuodėmė. Kadangi kaina daugiau nei europietiška, tai prabanga pirkti didelį gabalą, tačiau mažai užkandėlei, pasiskaninimui, negaila sumokėti vienu kitu litu daugiau. Juk ne kasdien smaguriaujame?:)
Reikės:
Šviežio tuno file apie 1,5-2 cm storio 
aliejaus (aš naudojau argano aliejų dėl jo kvapnumo, bet galima pagal savo pageidavimą)
druskos nenaudoju, nes naudosiu sojos pažą
salotų garnyrui
sojos padažo
vasabio
krekeriai
Apglostau tuno gabalėlius aliejumi ir dedu į labai įkaitintą keptuvę kepti ant vienos pusės 1-1,5 minutės ir tiek pat ant kitos. Viskas. Skubiai imu iš keptuvės ir dedu į lėkštę bei atskirame indelyje sumaišau sojos padažą su vasabiu. Per tą laiką tunas pabaigia kepti iš savęs.
Labai sultingas gavosi tunas. Aš nenaudojau sojos su vasabiu, bet šeimynai šis padažiukas patiko. Sakė, kad tai beveik kaip sušis:) Traški plutelė, o viduje sultinga mėsytė, ko dar galima reikalauti iš tuno? Manau sultingumo, o čia jis buvo.

2 komentarai:

  1. o kur pirkote tuną? gundausi ir aš, tik nerandu šviežio

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tuną pirkau Panoramos Rimi, pardavėja sakė, kad penktadieniais po pietų atveža šviežios žuvies, bet ne visada ji tokia būna net ir pentadieniais. Esu mačiusi IKI (Minsko), man ten labai patiko pirkti moliuskus, pardavėja rūpestingai atrinko kokybiškus ir jau netinkamus.

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu