Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. sausio 26 d., ketvirtadienis

Sterkas su citrinomis

Žuvis ir vėl žuvis...o kai gauni žinutę: atvažiuokite, turime šviežių lašišų, stintų, menkių, sterkų ir t.t. žuvų, ar galima atsispirti? Aš negaliu, o kai dar ir gauni tikrai ją šviežią? Tai tuo tiki ir neabejoji, kad visada taip ir bus. Taip, aš vėl reklamuoju, bet ne be pagrindo, "Katino dienos" žuvis parduotuvėlę Antakalnio g. priešais Antakalnio vid.mokyklą, ką aš čia beperku, gaunu labai skaniai. Viskas: silkė (jie ruošia ją patys, natūraliai), rūkyta žuvis ( rūko vėl gi patys) ir šviežia žuvis, bei duona (Verbūnų). Bent jau man, nes nemoku ar dar neišmokau kepti savo duoną.  Na, bet čia aš jau daug "prireklamavau", geriau apie Australien open teniso turnyrą. Pasiliko stipriausieji, kaip visada, o gal ir visame kame? Nadalis, o kas rytoj? Djokovičius ar Murėjus? O jeigu iš tiesų, man gaila Kleisters, o ypač Ferero. Kaip jis žaidė, kaip jis vaikė ir nepasidavė Djokovičiui, gražu ir įtempta žiūrėti buvo...nors trupinėli jų sugebėjimų man....ech, pakraučiau savo vyrui...žinotų kokią moterį turi ( jumoras).
O, kad sportuoti ir laimėti, reikia ir sveikai maitintis (ech, sarkastiška darausi:)), todėl siūlau orakitėje su daržovėmis keptą sterką su mano brangiausiojo bulvių koše (jis tobulai ją daro, jeigu ką)
Sterko gabalėlius apibarsčiau prieskoniais, pagal skonį ir nuotaiką. Šiandien mano nuotaika buvo marokietiškai citrininė, todėl sterką prieskoninau marokietišku citrininiu kariu. Blėką ištepiau storokai sviestu bei sudėjau žuvį, likučius paprikos, cukinijos, 4 nedidelius, bet perpjautus pusiau svogunėlius, česnako skilteles ir citriną supjaustytą skiltelėmis, trumpai tariant, kokias daržoves turėjau šaldytuve, tokias ir sudėjau ( truputi derindama skonius, konsistencijas, struktūrą).
Orkaitę įkaitinau iki180 laipsnių ir kepiau viską 20 minučių. Kol kepė sterkas, vyras nuskuto bulves, išvirė ir padarė, kaip visada ( nes aš taip nesugebu), tobulą bulvių košę. Kai kas labai norėjo pakartoti, bet porcijų buvo baigtinis skaičius:)

2 komentarai:

  1. Turim bendra šeimynos bruožą: mano vyras taip pat daro skaniausią bulvių košę. Aš net nekišu nagų :)
    O žuyvtė tai liuks atrodo ♥
    Beje, šiandien radau putpelių pirkti, tai savaitgalį mėginsiu ką prižadėjau :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Malonus sutapimas:) Ir truputuką pavydžiu putpelyčių...labai jau jos skanios:)Tikiuosi pamatysiu?

      Panaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu