Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2012 m. sausio 7 d., šeštadienis

Anties krūtinėlė - variantas 1

Dėl žuvies ir jūros gėrybių esu "pasimaišiusi", o su mėsa man draugauti sekasi sunkiau ir apie tai žino visi mano draugai. Todėl atėję į svečius ir negavę kiaulienos, nesupyksta.Tačiau gyvenimui pasisukus taip, kad vis daugiau laiko praleidžiu Prancūzijoje, o ši garsėja savo ančių ir žąsų delikatesais, aišku ir ne tik jais. Pradėjau domėtis kaip tie prancūzai sugeba taip nerealiai skaniai paruošti anties krūtinėlę. Keletas minučių eilinėje kavinukėje ir štai ant stalo pateikiamas kvepiantis, sultingas kepsnys. Mokausi, ir tai, ką išmokau, noriu pasidalinti su jumis. Ciklą pavadinau labai paprastai: "Antienos bandymai". Manau taip pat galima gaminti ir su žąsiena, vištiena. Taigi, šiandien variantas 1:)
Patiekalui reikės:
Kiek valgytojų, tiek anties krūtinėlių
druskos
prieskoninių žolelių pagal pomėgį ( aš naudojau čiobrelius)
Kadangi mūsų namuose vyrauja kuo natūralesnio maisto "Kultas", tai marinatų jokių nenaudojau. Kaip ir matosi nuotraukoje: įkaitinau keptuvę be jokių riebalų ir  3 minutes apkepinau ant  krūtinėlės odos (prieš tai įpjovusi) pusės, 3 minutes ant mėsos pusės. Po to, po pakartotinai kepiau po 1-2 minutes ant kiekvienos pusės, ir pateikiau su salotomis 
Mėsa tapo švelniai rožinio atspalvio, labai sultinga. Gal šiek tiek jautėsi paskrudusios odos prieskonis,.Mums moterims, prisilaikant neprisivalgymų taisyklių ir odelę nuėmus į šoną, kepsnys lieka labai sultingai nepriekaištingo skonio.
Taigi, 10minučių ir jūs turite kvapnų, sultingą ir labai labai skanų kepsnį! O aš džiaugiuosi, kad pagaliau man pavyko ( sėkmių buvo ir nekokių) 9balai!

6 komentarai:

  1. 10 minuciu ir jus turite beskoni ir nedakepusi dalyka...

    per 10 minuciu nei bulves neiskepa - ka kalbeti apie mesa?
    nezinau, abejotinai man cia atrodo

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pabandykite...svarbiausia, labai įkaitinta keptuvė ir aišku krūtinėlės dydis (jeigu parduodamų LT, tai 10min., max 12min.) ir atsiminti, kad išimta nuo ugnies ji dar kepa iš savęs. "Dakepti" visada suspėsite. O jeigu valgote tik perkeptą, išdžiuvusį ir beskonį maistą, tai galite kepti valandą, tada bent pagraušite:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man susidare ispudis, kad anties krutinele kaip ir vidutinio kepimo steikas turi likti siek tiek ruzava :) Kad liktu sultingesne? O man ji atrodo gardziai, gal tik odele siek tiek storoka ir rieboka, nebent cia foto efektas?

    AtsakytiPanaikinti
  4. Vilma, taip, kaip steikas, perkepta ji tampa guminė, o dėl riebaliuko, tai jis didokas, bet įpjovus, greičiau išteka, o keptuvei nereikia naudoti riebalų. Aš valgau be odos, o kitus žavi jos traškesys. Šį savaitgalį kepiau dar vienu variantu "prakaitavau" anties krūtinėlę, būtinai paskaitykite ir išbandykite, nes tai nerealu:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Krūtinėlė iškepta teisingai, dirbu restorane, todėl žinau ką rašau. Beje kaip ir steikas, pagal kliento pageidavimą ji gali būti kepama žalia, vidutinė ir visiškai iškepta ;)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ačiū, Laura, už patvirtinimą. Malonu išgirsti profesionalo nuomonę:)Prašysiu pakomentuoti ir mano anties krūtinėlės II variantą:)

    AtsakytiPanaikinti

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu