Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2011 m. gruodžio 18 d., sekmadienis

Filo tešlos vyniotinis su lašiša

Vis stebėjau, kaip merginos skonių bloge gamina patiekalus su filo tešla. Neatsispyriau pagundai ir aš, tik norėjosi išbandyti pyragą su žuvimi.
Patiekalui reikės:
Filo tešlos ( man iš vienos dėžutės gavosi 3 pyragai-vyniotiniai)
Lašišos file ( 1/2 vienos žuvies file)
2 morkų
1/2 saliero šaknies
2 vidutinio dydžio svogūnų
prieskonių pagal skonį ( aš naudojau čili pipirus)
Lėtai atšildžiau tešlą, o kol ji atšilinėjo, sutarkavau morkas, saliero šaknį burokine tarka, svogūnus smulkiai sukapojau. Viską iškepiau keptuvėje ir atvėsinau, tada sudėjau sukapotą lašišą ir išmaišiau. Filo tešlos lapus atsargiai dėjau vieną ant kito pertepdama aliejumi, po 3 sluoksnius. Suvyniojusi dėjau ant aliejumi išteptos skardos ir 180 laipsnių temperatūroje kepiau 30 minučių. Gal kiek riebokas pyragas gavosi, bet kitą dieną valgiau šaltą ir man pasirodė dar skaniau:) Tikrai dar gaminsiu. Patiko ne tik man, bet ir visai šeimynai:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu