Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2011 m. spalio 2 d., sekmadienis

Lietuviškos žuvies sriuba

Kadangi Lietuvišką žuvytę visada perku žuvies parduotuvėlėje "Katino dienos"( kai neturiu galimybės pajūryje įsigyti pas žvejus) ir esu jau žinoma jų klientė, karts nuo karto jie mane pamalonina kuo nors neįprastu ar papilomu. Taip atsitiko ir šį kartą. Pasiūlė jie man šviežio sterko kaulų, galvą žuvienei. Labai apsidžiaugiau, nes darydama "revoliuciją" šaldytuvo kameroje, radau įvairios žuvies galvų ir šiaip likučių. Taigi, virsiu žuvies sriubytę. Negaliu jos pavadinti žuviene, nes mane pavadinimas "žuvienė" labai įpareigoja laikytis receptūros. Pasitelksiu šaldytuvo turinį ir turimus įvairių žuvų likučius.
Žuvų kaulai, galvos (mano atveju buvo: sterkas, ešerys, menkė)
1 svogūnas
1 morka
1 bulvė
1 pomidoras
1 saliero kotas
šafrano žiupsnelis
pipirai, čili pipirai, lauro lapai
Apviriau žuvų kaulus, išėmusi atskyriau nuo jų likusią žuvį. Sultinį perkošiau, kad neliktų kauliukų ir šiaip likučių. Sudėjau visas daržoves, prieskonius ir viską išviriau. Baigiant virti belikos suberti nukrapštytą nuo kaulų žuvų mėsą.
Skani žuvienė gavosi, bet kitą kartą dar prismulkinčiau kalendrų, petražolių ar svogūnų laiškų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Komentuokite, diskutuokime, labai laukiu